2009年5月16日 星期六

不型的蘭開夏


虽然我喜欢看怒插港女, 从风雨而飞, 陈大文等. 不过同一时间, 我也喜欢蘭開夏 这位他们称呼为港女的部落格.

最近蘭開夏的一篇《分手總要在雨天》让我感到有点失望. 她好像庸俗了, 没有以前的潇洒. 自己跟别的男人约会, 却不许心上人跟别的女人约会. 这种双重标准并不讨好.

她的心路历程兜转了千百回, 然而男方却不屑一顾, 感觉上很凄凉, 却无法同情她, 因为这一切都是她自找的. 有钱的嫌没有品味; 有品味的嫌不够英俊; 够英俊的嫌没有脑袋; 有脑袋的嫌口才欠佳; 口才好的嫌花心; 专一的嫌没钱...... 接着永远都这样 loop 下去.

倒不如做个真正 playgirl, 游戏人间.

18 則留言:

陳大文部落 提到...

其實看「怒插港女」、「從風雨而飛」、甚至「陳大文部落」等等,我當然不能代表其他 bloggers ,我個人認為,讀者看多種風格的 blog ,反而是好事,至於讀者的不同解讀,這是每位 blog 作者未必能控制的事,讀者可自行比較。


說回正題,「爛開下道」最新文章,好明顯是轉左人寫了,這個作者應該是約三十歲的男性,因為他的用詞雖然帶幾分霸道和幼氣,在刻意扮「時代潮女」,但文筆和整體的故事性很強,故事的前文後理、思考、劇本的連貫性頗佳,不會出現斷層,這也可能是編輯事後修改,說不定。


我覺得作者是男人的另一個原因,是女人描男人通常會加上一些「感性、感觀上」的評述,但看這個作者,是很抽離和理性的,所以我覺得作者其實是男人;而且不會是廿四、五歲那種。


但我個人認為,這篇文不算寫得好,因為太沉長,沉長得嚟又無適當的「 gag 位」,而且文中的對白也頗悶,不生動,反映作者寫稿日子倘淺。



( 用 plan ABCDE 已經好老土,好心唔好再用啦)

聶秀康 提到...

蘭開夏道---作者是男性來的.就如當年令人津津樂道兼低死的錢瑪莉寫手都是男性.
祇要細心觀察王廸詩的描述...根本沒女人的細膩感性!那尖酸挑剔都是太理性太為尖酸而尖酸!

hehehahavevewawa 提到...

就是這樣loop下去才有話題繼續寫.而他們根本不是戀人關系可能祇在某一時空比較親密,也礙於面子問題所以不能質問男方,就算親密如夫妻也可擁有異性友人啊!而這些所謂面子自尊通常都祇發生於男人身上,女人沒那麼好EQ啦!通常都會找狂發皮4.而那什麼plan ABC讓我想到Wyman的筆風,故推測作者應是男的.此blog亦不算港女feel高好多班啦!米一聽到名牌子就聯想到港女!
真有些名牌歧視症!

Betty 提到...

蘭開夏已经没有以前那么好看了, 这片的确太长, 所以有点闷.

陳大文部落 提到...

其實請女寫手唔係無人,亦唔難,大把女,sorry我意思係大把新晉女「文化人」好想做呢類嘢,不過有以下問題:

1. 有時真係太感性,真係似自己寫自己。

2. 就因為太感性,加左太多自己嘅情感判斷,但其他人(當然指讀者)未必好多人接受。

3. 女仔寫手好難教,你要佢 catch 個市場,佢地通常好 buy 自己果套,為免出現「編輯欺壓女性思維」,所以通常男寫手會好些。但我強調是「通常情況」。


通常你地見到寫情感嘢寫得好嘅乜乜專欄,有些是男人寫的,因為女人寫下寫下,會變成閒話家常,類似八婆文章,係唔值錢的。我用「值錢」來形容文章,當然啦,報紙、雜誌,係賣錢㗎大佬。唔通真係「完全自由發揮」咩。

Plastic G 提到...

我一直都有睇開, 都覺得今篇文係咁多篇最唔好睇, 或者陳大文估中左, 轉左人寫..

佢講 Philip 講黎講去都係三督屁.. Paul Smith 西裝, 雪花形狀的鑽石耳環..

hehehahavevewawa 提到...

都話係男人寫架啦!
Paul Smith西裝係香港真係冇乜邊個女人會expect自己個bf會著呢個lable至於雪花鑽石耳環?come on家下乜世紀啊!咁out...

過內人 提到...

乜你會做playgirl 咩??

Plastic G 提到...

To: hehehahavevewawa

我都覺得係男人, 可能直覺覺得女人既思維唔似係咁樣.

佢 07 年已經做 IPO, 仲係佢口講到經常出trip 的話, 又要兼顧佢多姿多采既生活, 連訓都冇時間訓啦, 邊黎得咁多時間寫 blog 文出書?

如果佢係海嘯後今年先出現, 我會信真有其人. =p

Betty 提到...

我叫蘭開夏做playgirl, 甘D文章会好睇D.

Betty 提到...

>>>>佢講 Philip 講黎講去都係三督屁.. Paul Smith 西裝, 雪花形狀的鑽石耳環..

完全同意, 好L闷!

Betty 提到...

>>>佢 07 年已經做 IPO, 仲係佢口講到經常出trip 的話, 又要兼顧佢多姿多采既生活, 連訓都冇時間訓啦, 邊黎得咁多時間寫 blog 文出書?

如果佢係海嘯後今年先出現, 我會信真有其人. =p

甘又唔系哦, 我睇另外一个律师, 他每日都有新BLOG文, 质量也非常之高.

http://wong625.mysinablog.com/

Plastic G 提到...

如果係一般事務律師就 ok lor, 做 IPO corporate 野, 以佢個年紀, 唔會係 partner 卦? 好難想像唔係 OT 到傻左..

聶秀康 提到...

under 30做partner好似冇乜見過喎!
可能見識少.

我睇蘭blog吾係好耐but真係原全吾覺係女寫.尤其常用名牌子襯托品味!講真Jimmy Choo係專業界都吾算好hit!

匿名 提到...

HALO..我想問你一個問題,你知唔知點可以刪除快速編輯,好似斧頭仔個個符號丫??
THX~

Betty 提到...

你唔登入米无嗰符号咯.

Plastic G 提到...

Jimmy Choo 出現係sex and the city 最多 =p

Betty 提到...

我睇晒Sex and the City, 但无留意到哦..