2009年5月7日 星期四

股市


好耐都无打开我嗰investment excel 来睇. 因为要重新装修家中厕所, 有一大笔cash outflow, 所以前排都无乜余钱投资.

最近听到个股市升左好多, 所以开番嗰 excel 出来, 唔计之前忍痛斬缆的股票(蝕左几多我都无乜idea), 发现现有portfolio of shares 终于 breakeven 了.

睇来发达就无我份啦, 希望退休后唔会无钱开饭啦.

7 則留言:

篤篤篤撐 提到...

我都有個investment excel, 今年重整profilio,賺左15% ar....

Betty 提到...

之前无乜捞底, 净系供左股, 无法啦...无钱吖嘛...

自由行 提到...

我仲未望見家鄉..嗚嗚

過內人 提到...

haha...廁所滲水呀,你搵我幫手吖嗎!!

Betty 提到...

无滲水, 系想重新翻新嗰廁所, 整靚D, 等全家人住的舒服D.

工程包括:
1. 拆晒全部墙及地板, 铺过晒D靓D 既砖.
2. 拆走嗰柜, 做过D柜.
3. 水喉换晒.
4. 座廁, 浴室门换过晒.
5. 换过嗰假天花.

基本上, 即系成个浴室搞过晒.

過內人 提到...

對於我呢啲曾經做過工程嘅人,一聽到有人講工程,就有種莫明嘅興奮。

Betty 提到...

哦.... 出来时可以指教下. 迟D 再储钱, 我会装修埋嗰厨房.

而且, 之前同Elvis 讲过, 等我装修完嗰廁所之后, 佢又返来, 就请他上来参观, 到时候你都一齐来啦.