2009年5月15日 星期五

你整左容吖?


今日老板二姐刚巧有事找我商讨, 可能有一段日子没有留意我血毒的病情, 所以看到我像发现新大陆般兴奋.

老细: 「依? 你精神左好多哦!」

小瓶子: 「系吖. 但隻手种系唔得.」(即时 show出血毒手.)

老细(眼尾都无梢到隻血毒手, 只focus on 块面): 「哗, 你种系饮中药吖?」

小瓶子: 「系吖. 从来都无停过.」

老细: 「你系米换左粉底吖? 面色好好哦!」

小瓶子: 「无哦, 一向都系呢隻哦!」

老细: 「你系米整左容吖?」

小瓶子: 「哈?!!」

9 則留言:

陳大文部落 提到...

http://lady.yninfo.com/woman/zhengxing/mingxingzhengxingqianhou/200804/W020080425502304535646.jpg


失敗例子:
http://www.eyny.com/viewthread.php?tid=27751

wiwiana 提到...

幾好呀! 咁即係讚你靚左﹐靚到煥然一新﹐好似整左容咁... 我都想被人問我係咪整左容呀!咁你呢排有冇咩美容心得令到自己靚左呀? 得閒係度分享下好喎...:D

Betty 提到...

整容呢加野呢, 我系觉得除非真系遇到意外, for 矫形, 否则为左靚少少, 搞到块面人唔似人鬼唔似鬼就真系无谓.

其实之前看Erica 的介绍叉D野落眼皮, 令双眼皮更突出的video, 我系唔多赞成. 到时候如果医生手势唔好, 做到吊眼皮甘点呢? 搞来搞去本来好地地, 但搞到眼皮松晒又点呢? 本身单眼皮走去做, 我都可以理解, 但已经双眼皮的人种走去搞, 真系无野拿野来搞. (我本身觉得单眼皮其实无问题, 有人单眼皮一样靓.)

美丽可以修饰, 例如,儭下D 配合自己身形的衣着打扮, 但凡事都应该系适可而止.

Betty 提到...

wiwiana,

主要系血毒病发嗰时太恐怖, 所以现在好似正常番甘. 其实我一向都唔靓女. 四眼唇厚, 行落街一块砖头掟死十件八件.

美容心得就系:饮药, 吃多D菜, 戒口, 早睡早起, 每日喝8杯水, 做Yoga, 行山, 踩单车, 打波, 跳舞.......

篤篤篤撐 提到...

唇厚...性感ar~~~

聶秀康 提到...

好人好者米搵D咁野攪!有乜後遺症...悔恨難返!

自由行 提到...

唇厚...性感ar~~~ x 2

肥蘇 提到...

”老细: 「你系米整左容吖?」“

他望著何處講?

Betty 提到...

我块面.