2009年5月7日 星期四

資優、 無憂







To become an all rounded person, no matter you are gifted or not, is very important.

10 則留言:

陳大文部落 提到...

因為「資優、智商高」,某程度上係另一種自閉症跡象。

高智商係一項很吊詭嘅嘢。而所謂「智商測驗」,我唔可以話無根據,但真係唔可以代表一個人的全部。

而且也要看資優的人,在什麼國家、制度。

在香港這種以金融股市數字來做人、靠口號喊發展、不求創意只求「識撈」的國度,資優不資優是無乜所謂。

反而閣下屋企有錢才重要......

hehehahavevewawa 提到...

大文兄,等小弟考下你好嗎?
你說人不求創意,咁我地點至可以有創意呀?

Betty 提到...

创意? 好难大个定晒性先来有创意哦!

D细路仔, 我觉得应该要比多D野他试玩, 睇下他边样专长, 唔好成日系甘读书. 我读左甘多书, 到头来都系比返老师, 读来晒气啦!求其中英数好就够啦.

数学基本上学识加减乘除就OK. 当然, 懂得一 d statistics 及 logic 就更好.

无论男女, 都应该学习一两种运动, 一两种乐器, 或者画下画, 写下毛笔字, 甘样大个先会拥有健康的身体, 懂得欣赏呢个世界.

陳大文部落 提到...

創意呢,唔係話你有天資就有的。

因為一個人創意可以好多方面,而且係要個社會容許你有多元創意,你至有得發揮。

所以唔係話「我點先可以有創意」,而係「社會有幾多空間俾你發揮創意」。

香港而言,係比較少創意,又唔係話無,但與國際都會的標準而言,是遠不足夠的(如果標榜是國際都會的話)。

hehehahavevewawa 提到...

我認為有創意的人是夠膽挑戰傳統,另覓新路徑的人.

人常常要求更新,更好的東西,
傳統的方法用得多了,再好都會失效.

有創意的人要有"信念".

電影"奪寶奇兵"有一集說到男主角要找聖杯,
他通過一個個測試,到了一個山涯,前面看似無路,
往下更是萬丈深淵.
原來,跟據指引,是有一道看不見的橋連接兩岸的,
他只能靠"信念"踏出第一步,結果成功渡過.

那麼,他為什麼有這"信念"呢?
指引又從何而來呢?

Betty 提到...

哈哈, 信错就死啦...

我系个男主角呢, 就会搵条绳, 绑住自己, 再搵棵树绑住另一端, 然后先去睬上嗰条「看不到的桥」咯.

甘算唔算系「識撈」呢?

hehehahavevewawa 提到...

得!無話唔得既.
不過,套戲一定要改名,叫"奪寶識撈兵".

Betty 提到...

奪寶奇兵之識撈小瓶子版....

无啦啦系无任何安全措施底下, 就甘踩上「无型桥」, 教坏细路哦...呢套戏要家长指引, 甚至乎系三级片添...哈哈哈!!!

hehehahavevewawa 提到...

我相信導演"屎忽堡"真係有想過教坏细路呢個問題,
所以當男主角踏穩在橋上時,大家都可看到了,其實
橋一直都在,它只是被背景隱藏著.
如果有细路要試下呢種"leap of faith",
而不幸跳樓身亡.我估電影人是不用負責的.

hehehahavevewawa 提到...

回應上面陳大文有關創意的言論,
你說得對呀,空間好重要啊.
所以我覺得"天水圍的日與夜"出色,
制作人在資源短缺下,拍出有意思的電影.