2009年5月18日 星期一

南京!南京!



对于这套片, 我是蛮感兴趣的, 但却害怕片中有恐怖镜头, 会吓到我魂飞魄散.

昨天分别与几个朋友商量, 是否进戏院看这套片.

K君: 「黑白片, 恐怖极有限啦!」

南蛮:「 有D 人话睇完好不安哦!」

紫蠍: 「有D 人睇到中段顶唔顺走左哦!」

哗!甘睇好定唔睇好呢? 又好奇又惊........

8 則留言:

Plastic G 提到...

唔知似唔似黑太陽 731..

匿名 提到...

731...好殘忍呀!
套無咁慘啦!或可於網上看.

桃子

L L 提到...

恐怖就唔恐怖,但片的立意有啲怪,有些地方真像在美化日本人。所以在國內招來質疑!

匿名 提到...

樓上位呵哥
你又知人美化日本人?


ak

** 飛雪素素 ** 提到...

䏲啦! 好䏲架~ 我都䏲咗。

過內人 提到...

我估佢唔係想美化邊個民族,只係想講打仗對唔同無權階級嘅人心理上嘅影響,包括士兵。

我未睇呀,我只係估吓。

陳大文部落 提到...

好簡單。


如果覺得呢套片無娛樂性,或「不是自己杯茶」,唔好去睇,我講真,並非講反話,因為無必要去睇。


但若果想對「某些事情作出多一點點的歷史理解」,就去睇。但我建議這套片是比較適合一個人自己去睇。


盡量唔好諗住「喂睇完套戲開心完陣間去唱 K 食飯喇喂」的消閑心態。


因為認真去睇呢套戲的話,睇完其實無乜心情去玩去食飯的。

是一個善意提醒。可以去睇,但亦無話必定要睇。

Betty 提到...

可能买VCD会好D.. 缩细嗰荧光屏来睇会无甘恐怖.