2009年5月17日 星期日

害怕陌生人


昨天的饭聚, K君, G小姐与我言谈甚欢, 由6:00PM直踩到11:00PM才尽兴而归. G小姐一向没有写BLOG的习惯, 也不会看BLOG, 而且对于陌生人一向很有戒心, 不想与他们交往. L小姐, H小姐和我合力劝了多次, G小姐才愿意走出昨天的一步. 我以为昨天一顿饭, 可以帮助G小姐打破这个心结.

虽知道任何朋友, 都是从陌生人开始.

岂不知, 今天再问G小姐是否愿意下星期与BLOG友踩单车, G小姐竟然断言拒绝.

早前与BLOG友饭聚, 我出动了L小姐及H小姐助镇, 她们倒不怕生. 可惜由于话不投机, L小姐全程黑面, 饭局草草收场.

这次话题源源不断, 欢笑连连, 为什么有此结果呢? 实在真是百思不得其解.

25 則留言:

陳大文部落 提到...

或者我多事插咀,但我真係想講幾句。

( 這個飯局應該是包括小瓶子、K君、 L、H、G 小姐,對嗎 ?)

有啲人嘅性格係好抗拒陌生人,而且係「唔係親戚唔係舊同學唔係同事、無熟人介紹、無人 check 過嘅陌生人,一律免問 」,有啲人確係咁的,通常係女的居多,我唔會評論咁係好定唔好,總之係有呢類人。


既然有呢類性格嘅人,我個人認為,例如你小瓶子,亦無謂花好多精力去「試圖打開別人心結」。


因為通常係無作用嘅,這類人,未赴會前,已經「預左陌生人唔荒係好嘢」,咁,又何必要邀請呢類人呢?


人地本身根本就無興趣呢類活動,係人家的選擇。佢無要求你去改變佢,而佢亦唔覺得需要改變。

你諗下係咪?何必攞嚟辛苦呢。

我反而想知上次 L 小姐因為咩話題而「全程黑面」,全程都黑面喎,一定係非常話題。

匿名 提到...

或者L小姐常享受獨家生活,吾係每一個人都需要朋友的,別以自己愛惡或標準加之別人身上,一樣米百樣人!

桃子

Betty 提到...

桃子:

你有D 误会啦, L小姐肯出来, 唔在乎系米0米朋友多到满泻既问题. 如果话题0岩, 佢一样系会好开心既.

Betty 提到...

這個飯局只包括小瓶子、K君及G 小姐.

Betty 提到...

陳大文:

你肯出来, 我米话你知点解L小姐会全程黑面咯.

其实H小姐都觉得好无瘾, 哈哈!!!

Betty 提到...

L小姐及H小姐系合力帮我劝G小姐要去多D 唔同functions, 本来呢个饭局, H小姐会来, 但结果因为facebook误会左, 所以无来到.

自由行 提到...

有些事迫唔黎~~

Betty 提到...

都唔系想改变G小姐既.

G小姐嗰人系好随和, 好中意笑, 而且对朋友好好. 我想多嗰朋友出来, 大家多D 话题无甘闷...

讲到尾到系我自私左, 系我对佢唔住...

Plastic G 提到...

有d 人係慢熱d 既..

陳大文部落 提到...

講到陌生人,可能有啲人其實並非真係抗拒陌生人,而係陌生得嚟,又搵唔到有趣(或合嘴型)嘅話題,所以無計傾。


G 小姐照你咁講,可能就係以上這類,本身係屬於隨和,但亦要睇下有無適合話題,呢個都係人之常情。例如你唔賭馬,但出嚟嘅陌生人又講賭馬,就一定唔啱嘴型喇,係好正常現象。


咁,你搞飯局時,我諗首先要諗嘅,唔係有幾多人出嚟,而係出嚟嘅人,你要事先清楚一下各人大致上係點,大家嘴型差唔多嘅至好搞個飯局,咁樣會好些。


即係同檯大家都係咁上下類型嘅人,會容易有話題囉。而且通常會容易成為朋友。

Betty 提到...

嗰日嘴型夹晒哦.. 系甘样先奇怪吖嘛..

其实我估计要我自己先认识晒D blog 友, 定期出来, 跟住过几年变晒兄弟姐妹0甘, 而我又无比serial killer 杀左哦, 甘可能就可以带出来啦....

Plastic G 提到...

路過搭多句咀: 我既經驗係,自己同熟o個幾個朋友傾好時間地點,再公開o係自己 blog 歡迎其他人報名. 由主動邀請人變做d 人自己決定參唔參加,咁樣易事半功倍好多, 亦唔洗背負咁多"無形既責任"上身.

出得黎即係有誠意交朋友啦! ^^

Betty 提到...

又唔系甘容易哦...我主要都系想约某几个我平时有睇开嗰几个BLOG既blogger 出来之嘛.

紫天蠍 提到...

始終香港既文化係好多女仔唔多隋意同陌生人講野.

有朋友係外國返來,佢話外國大的好多時都喜歡飲野,係酒吧,啱講就講,講完可能仲成為朋友,但香港尤其女仔,因為細個阿媽敎千萬唔好同陌生人講野,所以就算三張野既女仔.都會咁.

佢話見d女仔,通常都唔多出聲.令人覺得好悶咁.

陳大文部落 提到...

在搞飯局之前 ( 假設是一眾 bloggers 飯局 ),我個人認為有效而且穩陣的做法,是之前大家已有電話對話,我所指的對話,是真正「傾計」,而不是「後日晚上七點!邊度等!到時認唔到人打俾我!」這種。


通常,真人對話和在 blog 多多少少會有不同,以我為例,真人對話和在 blog 是差不多,但有些人在 blog 和真實對談是可以有很大差別,視乎個別人而定。


所以,事前已有真人傾傾計,雖然沒見面,但我覺得唔緊要,因為電話對談其實就是真人對話,對方 ( 反之亦然 ) 和自己合不合嘴型,總會感覺得到的。


如果看對方的 blog 就無得頂,一通電話就原來係扮晒嘢、串、或大悶蛋、或九唔搭八兼人格分裂,閣下就要重新為對方評估,當然以真人對話為標準啦。


看一個人的 blog ,很多時候和其真人真性情,是可以有很大差別的。


還有一樣善意提醒 ( 唔係話你小瓶子,我講一般情況嗟 ),切記,bloggers 飯局,心態上必須以「真係純粹 bloggers 出來傾下計」,千祈唔好抱著類似「 Yahoo 有緣人對對碰」的期望,唔好諗住「人如其 blog 的俊朗」、或「人如其 blog的驚艷」,通常失望居多,愛情小孤雛的 blog 真人可能是八婆一名;文采才子時尚俊傑的blog,真人可能是大悶蛋。

blog 只是一種媒介,這個媒介可自由發揮,既是發揮,就不一定代表真人。

Betty 提到...

依? 你肯同人倾电话0羊? 几时又同我倾下先?

搵男朋友当然唔会搵BLOG友啦, 比佢知道晒我D野, 米无晒神秘感? 如有需要, 我会上返去Yahoo 有缘人嗰度搵.

而且, 我中意睇既blog 的blogger既性格, 系绝对唔会系我理想男朋友既性格来既...哈哈哈!!!

我系觉得会计太闷啦, 成班女人来来去去都系D 茶杯里的风波. 现在都有搵返失散左既中学朋友出来倾下计, 觉得视野唔同D.

Plastic G 提到...

To: 陳大文

又搭下訕.. 兩個女仔,其實電話有咩好傾? 真係講時事政治買衫化妝咩? 講下陳大文是非就得! =p

我覺得真係好睇本身個人究竟想唔想認識"新朋友". 小瓶子太熱情單純,佢覺得岩傾既話點解唔可以做朋友.其實識朋友真係好睇大家投唔投契,有d 人一見如故,真係冇得解釋.. 始終面對面同人溝通其實同 blog 或電話分別太大.

可能d 人認為由網友身份再進展成為”現實中朋友”, 應該要有d 揀擇亦有好多顧慮..

聶秀康 提到...

真係好少講電話了,電郵,msn.sms...語言能力退化中!如果媽媽識msn可能會網上傾偈都吾定!
兩個素未謀面的人真係吾多會傾電話.

Betty 提到...

其实真系好少讲电话..

无错吖, 我同好熟嗰D 朋友都系MSN only.

陳大文部落 提到...

瓶子:


哈哈哈哈.....嘿嘿嘿嘿嘿嘿....嘩哈哈哈哈。

我 msn 基本上係唔 Online 的。

甚至 「 twitter」也只是 update blog 訊息。

我有和 bloggers 講電話,人數雖然不多,但通話次數是不止一次。

當然,我是傾到計的人。

陳大文部落 提到...

睇睇下,我諗以上唔少人係誤會左我嘅意思了。

「兩個素未謀面的人真係吾多會傾電話.」

>>> 我指當然唔係「求其在街上路人甲乙丙」,非也。以 blogger 為例,一向有睇對方 blog ,認為啱睇,至會講講電話 ( 如有需要 )。

以我個人來講 ( 我覺得我的觀念無乜錯,好老實講 ),人與人的真正溝通,是很難用 sms 、email、msn的「符號、 shortcut、訊息 format」來達到的。

人和人溝通是一種技巧,多和人溝通,會令自己眼界開明。

------------

[其實電話有咩好傾...]


>>> 呢樣係視乎你自己本身係邊類人,人是會樂於結識同類型朋友,就以我為例,同我傾得電話的,都不是「無厘頭打俾你啦,喂食左飯未呀」這樣,通常和我傾得電話的,基本上都會感到一見如故,大家傾得很高興,而且傾得好耐,很愉快。

何解?因為傾之前,起碼我自己,已經大致清楚對方的思想類型,唔會無厘頭去傾的嘛。

如果是 blogger 作基礎,就是你自己的 blog 是何類型,自然吸引何類讀者來看,總會物以類聚,退一步講,例如一個無厘頭的 blog ,自然又只是無厘頭的讀者,大家都無厘頭,又點會有話題?

係咪?

過內人 提到...

哈哈,佢睇落又真係唔似係咁,但事實卻係咁。

Plastic G 提到...

始終我覺得 "素未謀面" 呢樣係一個好主要既原因.

如果係消磨時間, 兩個人唔識, 傾電話其實同msn 冇分別, 有d 人懶打字咪傾電話囉, 傾十個八個鐘電話都好似食生菜咁易.

難就難在, 兩個素未謀面既人, 既然打從一開始都唔想以真面目示人, 係咪真係可以衝破障礙, 慢慢由 blog ->電話->見面成為朋友.

以前未有 icq, d 人都係玩 line 或者經雜誌識筆友. 始終最後都係要見面先知work 唔work. 事先傾電話都只係為"打定底", 但始終都會同現實有別.

有心既, 一定會放開心屝, 放低自己要求, 又點會做唔成朋友? xdd

Hana 提到...

>人與人的真正溝通,是很難用 sms 、email、msn的「符號、 shortcut、訊息 format」來達到的。

絕對同意。

Betty 提到...

陈兄:

甘你几时会同我倾电话呢? 哈哈...