2009年5月28日 星期四

结婚的意义


结了婚后, 究竟是否应该要维持一对一的关系?

天下间不少已婚男人, 背着妻子有二三四个女人, 做妻子的应该要:

a. 继续与其他女人分享这个男人?
b. 自己出去玩以平衡心理?
c. 不顾一切离开这个男人?

7 則留言:

雪山飛狐 提到...

I will choose c.

By the way, I got your email address, thanks. It's about setting up a gathering when I come back to HK, I will send the invitations out when I have the details.

Betty 提到...

哦...好吖.

why don't facebook 呢?

雪山飛狐 提到...

-_-|||| 完全忘记了.

wiwiana 提到...

無論a,b定c,我相信自己覺得開心就可以啦... 不過,我更相信的係,多數女人都冇得揀,呢d情況唔係單靠理智可以作決定...

Betty 提到...

我都觉得系...

市場維京人 提到...

如果我係女人,我都會揀 C 吖。

Betty 提到...

E? 但你系男人哦...莫非你系男人会选择a or b?