2009年5月9日 星期六

结婚


朋友快要结婚了, 刚巧听到萧若元讲婚姻, 讲得非常搞笑, 所以贴出来与大家分享.

邊緣回望: 結婚

4 則留言:

hehehahavevewawa 提到...

一講到结婚,呢度馬上就水靜河飛,點解呢?

Betty 提到...

因为无人去听萧若元嗰节目, 而我又无走去summarize 哦.

hehehahavevewawa 提到...

原來係咁,所以D人就去哂踩单车同炒车囉.
講開踩单车,有點奇怪,我地豆釘時學懂踩单车了,長大後再次騎上单车,一踩就去,唔使重頭
再學過,一旦學會,終身受用.
一生人中,並不是好多野都好似踩单车咁慨,
好似以妳熟悉慨accounting為例,我由中一
學accounting到中五都搞唔清credit同debit既分別.
相信糸因為我根本無付出過所致.
踩单车就唔同喇,我付出大呀!我撞到春袋都
腫哂先學懂架.

Betty 提到...

踩单车用既系reflex action, 同普通学科用的脑部系统唔同既.

我D phy chem bio 都比返晒老师lu...