2009年5月12日 星期二

Sometimes, shit just happens


与准新郎新娘及众姐妹兄弟到 Pizza Hut 商量朋友的结婚大事. 怎料, 初出茅炉的侍应把一杯加冰的Lemon Tea 倒到其中一位姐妹的背上, 结果她全身濕透, 要马上去买衣服更换. 我陪她去买衣服, 然后换掉肮脏的旧衣. 全程大概用了40分钟, 那40分钟, 朋友的身上粘粘的, 我知道她很不舒服.

另外, 有朋友不停为事业神伤, 徘徊在进修/转工/旅行的十字路口, 情况持续了一年, 每况愈下.

人生, 不停地会有高低起伏. 有时侯低潮可能难过一点, 持久一点, 不过总会过去. 有时候, 转个弯, 所有事情就会好起来.

希望你可以跨过那道嵌.

13 則留言:

N/A 提到...

低潮過後回望,總覺得不是那麼難過,希望你朋友早日克服低潮 !

篤篤篤撐 提到...

徘徊在进修/转工/旅行的十字路口, 情况持续了一年,
>>> o甘佢幾大問題wor, 一年, 旅行都去完幾轉, master都讀左一半了...

Betty 提到...

因为工作太忙, 星期六日都要加班, 所以无时间读master. 如果想去三个月旅行, 需要先 quit 左份工.

陳大文部落 提到...

進修 or 旅行 or 轉工 ....

在今時今日( 我必須強調是今時今日,而家個社會形態已唔同晒 ):


-- 如果真係好想去旅行,但工作太困身(又未必講到份工好有前途的話), quit 左佢,真係去旅行。


-- 如果去唔去旅行都無乜所謂,但份工好難頂,就 quit 左佢吧,今時今日無乜邊份工可以做人世的。


-- 如果認為「進修左一定可以搵到好工嘅!」,我個人善意提醒,通常失望居多,尤其在「今時今日」。


※人只能活一次,可以的話,玩下吧,無謂一生在「進修進修進修增值增值增值」的死角兜圈。信不信由你( 指你個 friend )

以上只是我個人善意提醒 ~~

匿名 提到...

陳大文好勁!做人看得透!起碼我覺得啦。

SR

自由行 提到...

柳暗花明又一村!!!

紫天蠍 提到...

我應該是主角. 我同陳大文的想法一樣..

Betty 提到...

主角蒲左头, 各人都发表了意见, OK啦.

hehehahavevewawa 提到...

陳大文,我話你直頭係醒,
你夠膽揭露社會陰暗面,我支持你!

社會上有好多野,係唔方便公開講既.
例如歌星唱歌出碟,
制作人做好多嗓音糾錯及美化既工作.
假如你以Discovery Channel既精神,
向公眾講解業內人士既作業方法,
可能換來這樣的回應.

有人會問:
你係邊位呀?
邊個叫你講架?
唔識唔好亂講喎!
講咁多野,有咩企圖呢?
係咪想話D歌星未夠班呀?
仲想唔想係行業內繼續有得撈先?
咁唔識撈,人人都怕哂你喇,邊個搵你合作?

Betty 提到...

所以陈大文从来都无现做真身, 你见过他未吖?

陈都系识撈之人架!

陳大文部落 提到...

有點愛竉若驚 ( 無乜幾可嘅其實 ~)。

其實我都係用平常心去諗,因為:

--你覺得應該搵幾多錢月薪才是「好、足夠」?係無答案的,CEO?高官幾十萬?炒股千萬?呢個係無止境的追逐。當然,生活總會有個最低 budget ,但無話幾多至夠。


-- 今時今日,master ?PHD ?一人 hold 幾個學位? 進修多唔代表一定前途好,視乎你進修的科目和你現在的工作是否有關。但即使有關,如果你處身的行業「死下死下」,你進唔進修都係「無乜幾何再升職㗎喇」,咁,又何必辛苦自己呢?


-- 好喇,窮半生精力,無得玩、無乜朋友、無愛情、拿到一堆進修學位,真係俾你升左職喇,一個唔該,環球經濟下滑,話之你大企業小公司,一律炒人,必定先炒最高人工果班,第一個炒就係閣下。


咁,做人嘅嘢,你控制到自己命運( eg : 進修呢樣果樣 ),但你總無能力控制全球的命運,例如經濟下滑,你有十個 master 學位都無分別,可能仲因此而被炒得快。

-------------------

只要覺得搵嘅錢 OK 夠用,覺得無乜問題,其實不如開開心心玩下過人世,到自己一生奉獻晒俾乜乜進修增值,然後第一個被人裁員,但自己人又老,亦唔見得有咩好前途,因此,不如做個簡單開心的人。


只是個人善意見解。

Betty 提到...

系啊, 完全同意陈的睇法. 所以工余时间, 我都无进修, 只系做 Yoga, 学tango, 行下山, 踩下单车, 同朋友吃饭吹水之类.

eric 提到...

為咗搏升職而走去讀master/PhD,就一定死得㗎啦。