2009年7月16日 星期四

暧昧 10


与阿骐的关系, 仍然是处于胶着的状态.

我们偶然会调情, 他曾望着我双眼, 温柔的对我说: 「塔, 如果你能把头发卷起一点点, 留海再多一点点, 我一定会马上被你迷倒 .」

有时侯我们会疯狂的MSN, 那时, 话题更炽热.
「最近約左fd 練跑.」(注1)

「哈, 男定女?」

其實呢,我都只係練左一个月左右, 做運動既動機呢...嘿嘿嘿.....其實係想持久力好d咁囉. 頂,除非出$叫KFC,否則呢一年的性伴侶應該是右手.」

「哈哈哈.」

「唔好咩?體能好d,爆房都開心d啦,你知唔知好多女仔原來都無高潮?男伴體能差是一個死穴,女仔體弱都會影響高潮架.」

「真系唔知哦 .... 呢D甘私人既野.」

「你估我同你, 会唔会有高潮?」

「唔知呢.....」

当我们见面时, 他又会一本正经, 好像在虚拟世界里火辣辣的交谈, 不曾发生过.

注1: 节录自黑人的《实战》.

5 則留言:

sze 提到...

你真係好野,將d文章同留言都記得晒寫返出黎.....不過,每篇都轉左唔同人既角度寫,有點亂.

eric 提到...

嘩,真喺勁,一出十篇。你真喺好記性。

匿名 提到...

「最近約左fd 練跑.」(注1)

駛唔駛一句半句都 quote.
個故仔開始好亂,想講嘜?

kk

Betty 提到...

哈...人物开始多, 思绪开始乱....

anyway, 成嗰故事可以拆开来睇, 如果你记性好, 又可以combine 返来睇...无所谓.

Betty 提到...

>>> 「最近約左fd 練跑.」(注1)

駛唔駛一句半句都 quote.

甘连埋下面嗰几句, 都系向同一嗰地方 quote 出来架嘛, 甘当然嗰"注" 系放响第一句啦.