2009年5月17日 星期日

陶傑試做通識科樣版試卷

在C+处看到这条link, 非常庆幸自己早十年出生, 否则只会被香港教育制度摧残.

陶 傑 試 做 通 識 科 樣 版 試 卷

5 則留言:

Ebenezer 提到...

香港教育制度下的所謂通識教育,一句到尾:眼高手低!

Betty 提到...

很难想象, 连陶傑这样的高手, 也可以被判不合格, 还有些什么人会合格呢?

而且, 为什么政治可以不讲阴谋论? 学生把某些政治事件或者政治人物谈话, 当成某中暗喻或者是某种阴谋, 何错之有? 难道改卷的老师, 更清楚中国领导人的厉害关系嘛?

過內人 提到...

我用新聞製作嘅角度睇,佢咁做新聞好有問題。簡單啲講,陶傑唔夠代表性,你亦不能排除佢「玩嘢」。

Betty 提到...

我假设啦, 假设only...

若果陶傑玩野, 专等写D 错别字, 或者唔通顺既答案, 或者甚至离晒题, 人地条题目问温家宝,佢答陳振聰, 甘好大风险哦. 因为如果详细试题答案比人穿出来, 然后放上网, 佢就英名一朝丧啦.

讲真, 现在的学生究竟作文去到乜程度? 用广东话代替白话已经好平常 (好似我呢篇文甘). 有一篇野无错字, 又无离题, 其实已经应该比合格. 至于嗰学生系以平庸角度定系阴谋论角度去睇件事, 呢个系嗰学生既自由. D老师系温总肚里面条虫0羊, 佢又知阴谋论唔0岩?

匿名 提到...

好彩ng使考D膠卷

-Jean