2009年5月22日 星期五

基督的本质


人类的脑部有许多超越其他动物之处, 其中有一样是关于「未来」的概念. 拥有未来」这种概念, 令人类即使没有经验过某事件, 也能通过想象而获得知识. 这样知识的吸收速度可以特破了空间及时间限制, 数量也非其他动物可以比拟. 正因为如此, 人类才能够拥有今天的文明科技.

可是, 「未来」的概念却有一个很致命的缺点, 就是带来了无限的恐惧, 直到死亡. 恐惧本来是一套必要的机制来让生物的生理技能去应付各种危险, 用意是好的. 如果兔子遇上老虎不懂得害怕, 便会马上被吃掉了. 但由于人类拥有 「未来」的概念, 恐惧变得漫长, 难以克服, 影响了日常生活.

正因为如此, 人类又建立了另一套机制去抗衡恐惧, 这就是了.

人无完人, 任何由人类出来的宗教系统, 都有其瑕疵. 基督如是, 阿拉如是, 非洲某土著崇拜图腾如是.

大家翻开圣经, 可以看基督教的」, 其实非常人性化, 动不动便发恼, 烧了整条村, 杀了整个民族的长子. 「 挪亞方舟」的故事实际上比南京大屠杀来得更狠更彻底更血胜, 不分种族不分老幼不分男女, 再加上全体牲畜, 通通杀光. 这样的一个屠杀故事, 还被基督徒包装成为一个童话故事, 在教会学校传播, 让小孩子了解 (或是误解) 基督的, 实是令人啼笑皆非.

伸延阅读:
天 主 教 機 構 凌 辱 35000 兒 童
反基督帝国

31 則留言:

篤篤篤撐 提到...

根據馬克思的唯物論, 祁,是由人類表自己的意志投射出來的, 所以, 基督教的「神」, 也是非常人性化的

bittermelon 提到...

想補充少少,
殺人放火燒村的不是"基督"而是"天主"。
基督是耶誕,牠沒有殺過人放過火,醫病救人倒不少,而且還為了人而犧牲,被釘在十字架上。
至於那些所謂神職人員竟然去凌辱兒童,這些全是人渣。

Betty 提到...

因父及子及圣神, 呢三样野系三位一体架嘛!

bittermelon 提到...

三位一体這說法係基督出現後才有.
而殺人放火加燒村是基督出現前由天父一手包辦的. 所以你說"基督"殺人放火,在技術上說不通.

m 提到...

天主基督不是源自一家嗎?

>>殺人放火燒村的不是"基督"而是"天主"。
基督是耶誕,牠沒有殺過人放過火,醫病救人倒不少,而且還為了人而犧牲,被釘在十字架上。

別輸打贏要.

至於耶穌犧牲這個人覺得不太可信.祇是教議裡的述說教友的一廂情願.

bittermelon 提到...

Hi M,
關輸打贏要乜事? 唔係好明你想講咩.
至於源自一家的說法,我上面已經講咗.

L L 提到...

宗教與教會不同。

教会是人的組織,滲合了之性,就容易有了人性之惡!

Oliver Hood 提到...

"挪亞方舟」的故事实际上比南京大屠杀来得更狠更彻底更血胜, 不分种族不分老幼不分男女, 再加上全体牲畜, 通通杀光. 这样的一个屠杀故事, 还被基督徒包装成为一个童话故事, 在教会学校传播, 让小孩子了解 (或是误解) 基督的「爱」, 实是令人啼笑皆非."

請睇創世記第六章先,上帝已經俾左好多機會呢班人去悔改,因為自從亞當夏娃犯左罪之後,我地已經係罪人,我地既智慧唔能夠同上帝比,上帝已經知道我地內心既最深處,上帝並沒有放棄我地,只係我地願唔願意返到上帝面前認罪悔改!!

黑人 提到...

兩個十年前,政府俾左好多機會d學生悔改,但係d學生唔識做,所以被清場。其實政府一樣好心痛,市民既智慧唔能夠同政府比,政府已經知道社會民生的最深處,政府沒有放棄我地,只係我地唔願意歸順悔改!

明晒。

匿名 提到...

宗教也是一種統治.
就如一個小社會般並不單純.

我是非教徒也不反對宗教,但別叫我信教!

大畢

匿名 提到...

屌!亞當夏娃係未真有其人先?就算有...他們犯事關我差事咩!
戇9.

Ebenezer 提到...

其實小瓶子此話題半點也不新鮮,但絕對敏感!

要去解答其實總有答案,但要答得好,可能起碼要花上幾千字才可能稍稍清楚。但即使答得好,卻不一定可以答得服所有人,君不見在一眾討論區的宗教分區內,即使有有心人去詳加回應,結果都是仍然還在爭辨不休嗎?

個人淺見,如果有人對別人說一大堆宗教道理,但總不見此人能活現半點,即使說的多精彩,始終是不能叫人信服的。

Betty 提到...

Bittermelon:

我明白你想讲时间性的逻辑问题.

不过, 如果三位一体的说法成立, 即是上帝帝=基督 (虽然这样又会与上帝生了基督发生矛盾), 那么上帝杀死人, 即是基督杀人.

例如, 孙梧空72变. 变左孙梧空no. 1 出来. 孙梧空以前杀左人, 甘孙梧空no. 1 其实系同孙梧空同一个人来的, 所以话孙梧空no. 1 杀人, 我都唔觉得有错.

Betty 提到...

这个话题不新鲜, 不过最近发生了一些事, 再触动了我的神经.

bittermelon 提到...

Hi 小瓶子,
你用孫悟空這比喻都幾妙,其實我都想過用些例子來說明我的想法,但始終想不到合適的.

另外想說一件事,不是所有教徒都相信三位一體論的,因為聖經從來沒有提及過.

最後想講,我認為信仰是因人而異的,信則有,不信則無,各人有信與不信的自由,也有表達自己想法的自由,但大前題是應該互相尊重,如果硬要人家信或者不信,又或者出言羞辱對方,這就不好了。世界上那麼多戰爭,其中一個起因就是互不尊重,你抵毀我,我抵毀你,所以紛爭不斷...

請不要誤會,我不是說你,只是突然有感而發,借你的地盤BS一下以已.見諒見諒^^

過內人 提到...

若真的有神,而神非人,神又是人之上的另一層次的話,那我們的思想根本就無法解釋。

假設有一個人死了,又突然翻生。佢話:「你話我死咗,我都唔知,我醒之前乜知覺都無,又見唔到天堂,又見唔到地獄。乜我真係醫咗咩。」

醫生:「係呀,你瞳孔無反應,你無腦電波,又無心跳,又無呼吸,維持咗成廿幾分鐘……等等等等。醫學上,你曾經係死過。」

「咁我可唔可以話死過返生?」

「可以。」醫生答。

神論者,解釋包括但不限於此:-

佢講大話!
神都未畀佢死。
神蹟。
神對死的定義同醫學唔同。


算吧!信則有,不信則無。
不信者,繼續跑馬,繼續跳舞。
信者,星期日又到。

詩白爾 提到...

我曾經眼白白睇住一個小妹妹決志成為新教徒,咁又可以點?

所以我信意粉神教,有得笑又有得玩,相比之下我比林以諾更現實,思想上更勝一籌,何樂而不為?

Plastic G 提到...

其實只在乎你信唔信呢個世界係有神既存在.

既然係神, 佢所做既野都係理所當然. 作為佢既子民, 以為自己同神係同level, 可以揣測佢諗咩既, 佢就唔係"神"啦..

既然 define 左佢係"神", 都唔明點解仲要拗.. 哈哈!!

Betty 提到...

净系神既definition 已经拗餐死啦!

詩白爾 提到...

哲學D睇,我地無法拗神o既定義,神存唔存在等等。但好在有聖經,我地就可以憑住呢D文獻,証明基督教(天主教同新教)講o既「神」存在o可能性有幾高。

當然拗左咁耐Yehwah o既存在會越來越係一個weak analogy,但每一個人信基督都有唔同原因,只要大家唔掂呢個話題,唔好強行向我傳教,我同天主教或者新教徒都有fd做的。

Bittermelon老兄,小詩估你係新教徒,我幾有興趣聽你講天主教同你口中o既基督教o既分別。

kenkachemhazard 提到...

恭喜小瓶子長智慧,遠離無明了。

匿名 提到...

詩白爾:

咦,你真奇怪,一邊說"大家唔掂呢個話題",之後又"幾有興趣聽你講天主教同你口中o既基督教o既分別"。真喺矛盾呵。你咪又喺想撩人哋,心態同其他強行說教的人並無分別。

詩白爾 提到...

To匿名:

對啊~我真係好奇怪架,怪在我唔會主動出口同人講「神」,唔會冒犯其他人心目中o既神,怪在識分宗教同「神」係兩樣唔同o既野,怪在我知天主、新教、東正教同回教都係同源,怪在我知又識分史實同宗教分界線係邊。

我叫詩白爾,我係飛天意粉真神o既信徒。咁你又係乜水呀,夠膽開聲唔夠膽出真名o既小人~

唔好意思囉,今次我真係擺明撩你,同你討論哲學講歷史,至於宗教呢D野係個人o既believe,我唔識傳教但我有興趣知。至於你話我說教咪說教囉,我無所謂,我講野好負責任,唔會用匿名逃避身分責任。

bittermelon 提到...

Hi 詩白爾,
你問我是否"新教徒",你是想問我是"新教"的教徒還是"新入教"的教徒?
兩樣都不是,其實我是入教很久但又好懶惰的教徒.在我心目中,天主教和基督教在本質上是沒有分別的,兩者都是講求"愛",不同的只是儀式,用詞等等而已.還有的是在天主教徒心目中,聖母有很崇高的地位,而基督教則不然。
天主教雖然叫"天主"教,但所敬拜的主要都是耶穌基督.或者這樣說,天父及耶穌基督在天主教徒心目中一樣重要。
我很懶惰,除了在中學讀過幾年Bible課及在領堅鎮前讀過了幾個月教會的導修課外,其實對Bible的所知很有限,不過在我所知的當中,新舊約是一個很重要的分水嶺,正如小瓶子所說,殺人放火主要在舊約時發生.耶穌出生後的當新約卻是講愛.見到小瓶子這篇文後,發現很多人都將舊約的東西與新舊約混在一起來講,我不知道他們這些說法是否"正確",但總是感到有些不妥,所以路過也說一下.
我認為宗教不能用理性角度去看,因為這等於緣木求魚,我都係嗰句,宗教是信則有,不信則無,硬要將自己的想法強加於人,只要自討苦吃.

Betty 提到...

如果要分开旧约和新约, 甘系米即系话圣经有一半系错?

或者, 基督教嗰上帝, 响旧约时其实系撒旦, 但到新约时代, 变返慈祥的上帝呢?

任何事情, 都可以从多角度去探讨及讨论, 并非说这些事一拿出来讨论, 便是把自己的价值及想法强加于人.

你有你想法, 我有我想法.大家意见不同, 也可以说出来嘛.

bittermelon 提到...

Hi 小瓶子,
我不是說你將你自己的想法強加於人,我只是看到其他留言有感而發而已.正如你所說,你有你想法,我有我想法,大家說出來很正常.
另外,我雖然是教徒,但也清楚聖經是怎樣來的,所以聖經也不一定是對.

Betty 提到...

Bittermelon:

你话圣经不一定是对的, 随时比其他教徒打为异端哦!

宗教有它的好处, 正如我原文所讲, 当人类面对恐惧, 受到重大灾难时, 宗教是一个不错的依靠.

例如「正生書院」 呢篇, 就可以睇到宗教带来的好处.

宗教是一项工具, 有些人使用这项工具时表达出「爱」, 但同样地, 亦有人用这工具行恶.

Plastic G 提到...

點解女人生仔係十級痛呢樣野又冇人拎黎講?

聖經入面既事跡背後既意義, 就要靠d 教徒平時研經去領悟喇. 如果一知半解, 梗係會覺得無厘頭啦. 就算邏輯文字解釋唔到, 都唔代表d 乜. 宗教好多時係要用心去領受.

或者你所講既衰野, 可能當時搞事既都係魔鬼既化身!! (亂up) xdd

Betty 提到...

点解女人生仔会关事既? 唔系好明.

Plastic G 提到...

女人生仔痛係因為上帝要罰夏娃既後代麻. 咁係咪都算"衰"?

咁有愛, 就梗係有罰.

俾得自由思想你, 就預左你唔會乖乖架啦. 唔乖咪受罰囉! xdd

Betty 提到...

>>>女人生仔痛係因為上帝要罰夏娃既後代

依? 圣经有讲吗? 无留意到添.