2009年5月28日 星期四

非诚勿扰




本来对这套《非誠勿擾》没有很大兴趣, 但由于早两日听老板吃饭时候提起过, 觉得一看无妨.

男主角秦奋的发达过程被夸张了. 这可能是编剧特地形容在大陆一夜暴富的中国人, 不知道国情的人, 会看得一头冒水.

秦奋作为一个富翁, 征婚时遇到形形色色奇奇怪怪的女人. 虽然女主角笑笑爱的是另一个男人, 但已经是那堆女人中最「捡得落手」的一个, 如果我是秦奋, 也只有可能爱上她.

笑笑后来的自杀, 令我对这个女角色有点失望. 如果要编写笑笑抛开枷锁什么的, 可以安排一场车祸/沉船之类. 在一片春光明媚的地方, 自己又漂亮身体又健康, 有钱有男人, 还走去自杀, 实在太浪费生命了.

13 則留言:

匿名 提到...

套戲最深刻的,反而是首次公開亮相大銀幕的摩記 Aura R1 及其打開時寶劍出鞘的聲音。

Betty 提到...

是吗? 我又无留意哦.

匿名 提到...

不如你看看'手機'同一導演出品,比這套高幾班.

Plastic G 提到...

從來都唔覺舒淇靚, 不過就覺得佢幾可愛.

戲入面舒淇既角色一定係超索, 唔係既話, 好難想像一個有錢又幽默既男人會對佢好成咁.

徵婚既目的明明係想娶老婆生仔, 眼前個o靚妹心入面有第二個仲要為情自殺, 好難相信一個男人會咁認真想同佢過人世.. xdd

匿名 提到...

個男人係very rich可惜個樣麻麻!
舒其好身材個樣ok啦...戲中她都有點累了.

Betty 提到...

讲真, 舒淇嗰样以明星来讲, 可能唔算话好靓, 但平常人, 响地铁入面, 我觉得一百嗰都无一个甘既质素咯, 所以男人见到佢答糖唔出奇.

虽然征婚系为结婚, 第一次男女主角尽诉心声之后都无乜野. 不过甘0岩又被佢地偶遇第二次吖嘛, 甘嗰男人慢慢中意左嗰女人都无办法架.

Plastic G 提到...

如果套戲係有情飲水飽或者游龍戲鳳, 舒淇都係扮演灰姑娘角色好似比較易接受咁.

佢執完個樣其實係幾 ok 架, 身型好搭夠. 不過我覺得, 一個男人, 會唔會咁愛情至上, 同一個女人一齊, 唔介意佢心入面有第二個者. 所以佢地呢一pair我覺得好夾硬黎.. 葛優個樣唔似一個痴心漢呀, 唔夠說服力!! xdd

如果我係男人, 我梗係揀徐若萱啦, 反正有錢, 養多個小朋友當做善事. xdd

匿名 提到...

過內人

畀佢搞到我好想去杭州西溪,但而家仲未決定聽早去唔去,因為有人話名氣大,風景少。

Betty 提到...

顺便去埋咯, 响房到日搞夜搞都唔系办法架...哈哈哈!!!

阿湯 提到...

看來是不俗的電影,稍後租來看看!

Betty 提到...

汤:

这类爱情片很少男人会有兴趣的, 你真系与别不同. 哈哈!!!

匿名 提到...

去咗喇....堅係好得喎

過內人

Betty 提到...

你系话自己好坚定系乜吖?