2009年7月3日 星期五

大陆生涯

北上了几天大陆, 过着完全与世隔绝的生活. 在大陆无法上自己的BLOG, 一来ERP工作繁多, 二来宿舍宽频线未铺好, 三来要搞宿舍清洁及装修, 太多事情困身.

晚上加班后回宿舍, 开始洗衣服, 拖地, 扫地, 用玻璃胶修补漏水位, 磨墙, 用白油盖起肮脏的墙身等等等等.

这些前期工夫搞晒后, 便可以开始帮一幅墙转颜色了. 然后再去买家具. 一个干净整齐的宿舍便诞生了.

实在非常期待这刻来临.

9 則留言:

Hana 提到...

再跟住就可以藏'嬌'了

haha

Hana 提到...

啊,係吖,油油果陣唔好一次過加太多松節水去調,啲松節水揮發得好快!

中產管數男 提到...

加油...

市場維京人 提到...

題外話:好多 Blogger 都轉咗玩 Twitter 咯喎,連 iMoney 聽日都會講。你幾時開 account?

http://twitter.com/marketviking

Cheers!

自由行 提到...

你老細請著你真抵, 一人分飾多角!

篤篤篤撐 提到...

你轉左行做裝修 ?kakaka

Kelvin 提到...

睇你寫工作生活, 有時會帶給我一點回憶, 因為我以前的工作同你都幾類似; 有興趣知道下你用邊套ERP, 要成功地implement一整套ERP真係唔容易架, 祝你好運!

Betty 提到...

我套ERP系 tailor made, 无乜特别名称. 全部都系嗰间电脑公司自己研发出来的.

Kelvin 提到...

了解. 咁真係要祝你好運啦!