2008年11月13日 星期四

回应卡臣的问题

看了HANA写的《愛的最初和以後》, 我知道如何回应卡臣的问题.

茶聚的时候, 卡臣问我, 有那么可怕的顽疾, 男朋友会否介意而离弃我?

如果病发是在拍拖的头三年, 我有信心他是不会舍我而去的. 这是基于我对前男朋友的人品及性格的了解. 而且当时是热恋期, 所以他是不会因为我一时的丑陋而抛弃我. 当然拍拖到四五六年, 大家思想开始分歧, 感情有变, 而这时候病发, 前男朋友能否够忍受就是另一回事.

事过景迁, 客观来看, 我以往的三个男朋友, 人品都是不俗的, 可惜有些事件的发生, 确实是难以控制, 只可说是大家有缘无分.

15 則留言:

卡臣 提到...


明白哂

不過妳那天見妳
見妳皮光肉滑
不說也不覺妳曾病過

祝妳身體健康

Betty 提到...

WAH, 你都回应得好快吓.

Betty 提到...

呢嗰病好采系不会留下明显疤痕.

Betty 提到...

话时话, 如果系你, 你又会点呢?

雪山飛狐 提到...

4th times charm. Maybe the 4th one is your prince.

篤篤篤撐 提到...

拍拖到四五六年>>>>你d拖拍o甘耐?

以往的三个男朋友, 人品都是不俗的
>>>過左仲同人講好話, 睇來你都係一個好女仔wor~~

自由行 提到...

點解你個熱戀期可以維持3年咁耐既??

卡臣 提到...

>點解你個熱戀期可以維持3年咁耐
雙方識做啩?!

Hana 提到...

有研究話熱戀期係6-18個月。

篤篤篤撐 提到...

6-18個月? 有冇O甘耐?

自由行 提到...

6-18個月? 有冇O甘耐? x 2

Betty 提到...

最尾嗰次拍左6年, 头3,4年又真系几好.

第一,二次就拍左比较短的日子啦, 一年左右就玩完. 因为第一,二次D男仔其实我都系当朋友, 唔系话好中意, 所以唔arm 就转.

Betty 提到...

篤篤篤撐:

>>>過左仲同人講好話, 睇來你都係一個好女仔wor~~

事实如此嘛, 嗰D男仔都系好乖好纯嗰种, 其实有D 闷....

下次一定要搵D另类少少.

Hana 提到...

我都好另類下,可惜我係女人。:(

Betty 提到...

我绝对系中意男人only...

哈哈哈哈哈......

不过short term goal 都系搞掂嗰病先啦.