2008年11月24日 星期一

沟女



昨晚有位去了台湾工作几年的朋友, 越洋打电话来. 夜麻麻唔打飞机打电话, 可见得此君实在是寂寞难耐.

台男:「一星期做足七日, 人生都唔知道为乜?(好明显的缺女症状.)
港女:你搵嗰女朋友啦.
台男:「人生无晒意义, 搵女朋友就可以解决?」(有女你今晚肯定会打来, 同我讨论人生的意义.)
港女:搵嗰女朋友0米无0甘闷咯, 有无去教会吖? 教会应该好多女哦.
台男:「教堂有200人, 但得2个0岩年龄, 我地天主教少D后生女架, 基督教会多D.(择善固执系好事, 但神几年都无安排条女比你, 转教, 转下教堂都得卦!!)
港女:去过第间啦.
台男:「我去教堂系为0左沟女架! 通因为基督教多女, 就转去基督教?!!!(好明显你入错教啦, 一早入基督教0米无事咯. 神都帮你到! 阿门!)
港女:甘老实讲, 天主教同基督教都系源自一家
台男:「你0甘讲, 天主教同佛教都好多雷同哦.(佛教食素哦, 你系0米为女可以吃长斋先?)
港女:系吖, 不过你搵同宗教信仰的女仔, 价值观似D, 麻烦少D 麻.

下删 3 小时无聊对话.

26 則留言:

雪山飛狐 提到...

他想沟你?

Hana 提到...

用咩打先?

如果係傳統IDD佢一定係溝你啦!臺灣IDD貴到可以去叫雞!

Betty 提到...

Desertfox & Hana:

是不用钱的broadband phone.

识左十年的老朋友啦. 大家道不同不相为谋.

他是虔诚的天主教徒, 而我是无神论者. 日日有人同我讲Jesus, 我会痴线的. 哈哈哈哈哈....

雪山飛狐 提到...

Oh, in that case it is better to stay as friends. Better than getting together, argue and split and then become stranger.

雪山飛狐 提到...

By the way, did you find the key to the DVD converter?

Betty 提到...

Desertfox,

I agree with you. Both of us are not interested in each other so we can stay as friends forever.

Betty 提到...

Desertfox,

Thanks for your help. I don't need the key right now. I use alternative method to solve this problem. You can see my post:
如何把youtube video 转化为MP3档案

Besides, 李小龙 has taught me another way too. I will try his method later on.

匿名 提到...

有時老朋友既對話都可以好白好頂癮!
你都係叫佢轉下教堂呀! 哈哈~

若缺齋老人 提到...

同Hana姐結論一致:覺得係追緊你! XP

Arael 提到...

果D基督教團契整天就只識引誘無知少女入會.

eric 提到...

"夜麻麻唔打飞机打电话, 可见得此君实在是寂寞难耐."

呢兩樣野可以同時做㗎喎。

紫天蠍 提到...

我晚上都會想找人吹水架喎, 無咩大不了.

L L 提到...

哇,好危險,我盡量唔搭夜機喇!

聶秀康 提到...

bottle, I hv a fd just like yours!
But he just like talk to me about sex, now he study in 清華 .At night time he sometime msn to talk about his affair in Peking, he was nice looking slim and hv deeply 學術素養國畫書法can sell/$$$ ! So attractive. But think may so danger. We just keep in friend now, cos when some happen thing the relation hv change, we just want to be a good friend forever.And we can talk everything to each other including love sex so private. recently he was date by a docter study in 清華 係女仔主動,是常相約但男的有點冷漠(係男自己講的!我信係真的)超喉琴,點知想攪野之制冇膠袋,女的超失望,重話要即刻去買,後來我笑他:做乜咁理性吾似你bor.佢話個女的樣子吾差但係就冇乜打扮. 我:係未人泥呀!送到上門重厭3厭4,麻7煩! 我係咁講gar 係未好麻甩呢!
佢對上女友重攪笑,號稱當今大醋精!!!

佚名 提到...

小瓶子:
台男:「教堂有200人, 但得2个0岩年龄, 我地天主教少D后生女架, 基督教会多D.」港女:「去过第间啦.」
台男:「我去教堂唔系为0左沟女架! 唔通因为基督教多女, 就转去基督教?!!!」

-->又話唔係為女,又話佢個個教堂得兩個女岩年齡,者係都睇女仔啦!

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:
两个月先打一次电话, 返香港都无搵我吃饭, 肯定不是追求啦.

真系好朋友only.

Arael:
完全同意你讲法. 好憎D 扮晒友善的偽基督徒.

eric:
条友too 正经 to do that.

紫天蠍:
无错.

laulong:
你自己都打埋一份, 睇吓边个打爆机先咯.

聶秀康:
我嗰朋友正经人来的, 佢唔讲 sex. 系讲都系我讲, 可惜我无乜经验.

佚名:
我都系甘话. 不过呢条友系几虔诚, 之前佢系香港都系嗰嗰礼拜去church 帮小朋友.

Betty 提到...

自由行:

我都系觉得D 对白搞笑, 先post 上来等大家笑吓.

卡臣 提到...

妳可以忍受悶的男友嗎?

Betty 提到...

卡臣:

就是不能, 所以所有好男人都只能与我擦身而过....

匿名 提到...

um...「悶的男人」同「好男人」好似無乜關系喎阿姐...

Betty 提到...

好男人同常都闷.....<---根据我以偏概全的观察.

聶秀康 提到...

think you & your tw fd are good people! U know sometime just 吹下水,見到面又會變成君子之交,we both hv too many chance to 交往,但大家當時都有另一半,有時做朋友可能長久些吧!對於愛情我會比較懶惰的,我是一個大大悶蛋!

Betty 提到...

I do think we are good ppls, but good ppls are boring indeed.

聶秀康 提到...

yes! absolutely correct ! We're so broing...

匿名 提到...

Incredіble story there. What occurrеԁ after?
Taκe caгe!http://www.facebook.com/hgcinemаtіc
Also visit my weblog : Save the Date

匿名 提到...

hello!,I love yοur writing ѵery much!
рercentage ωе cοmmunicate extrа about yοur
рοst on ΑΟL? I nеeԁ an eхpert in this area tο solve my problem.
Maybе that's you! Taking a look ahead to look you. http://bethel.patch.com/events/the-ultimate-fighter-season-16-episode-11-fight-the-perfect-fight-watch-it-for-free-online-stream
Here is my web-site - The Ultimate Fighter Season 16 Episode 11