2009年3月2日 星期一

蕭若元回應 張柏芝痛斥陳冠希事件



刚刚发现了这条片, 觉得蕭若元讲得实在太对了!!!

14 則留言:

聶秀康 提到...

蕭生解好清楚,果然係才子!

Betty 提到...

>>>蕭生解好清楚,果然係才子!

无错, 尤其是陈冠希究竟做错乜.

经过蕭生分析, 我觉得張栢芝真系好有脑. 虽然批评陈冠希系有点瑕疵, 但甘样反而更真实, 因为毕竟她是当事人, 无可能完全冷静地, 很学术地去分析整件事.

聶秀康 提到...

瓶子
訪問part 2 取消了.
其實都係時候bye bye,part乜鬼2...!

匿名 提到...

所有女星都是近距離,笑笑口的對着鏡頭拍,明顯是自願。張,鐘小姐更多次在不同時間,以不同造型拍,包括女警制服。

要追究的,是淫希無智慧,未拆下硬碟就整台notebook拿去維修,導至淫照私隱曝光。女星最恨的,就是淫希無智慧,沒保護照片(or video)!!!

林忌 提到...

別忘了有一點屬於「事後孔明」

1. 當時一堆女星都唔願認係自己,仲想推係移花接目,陳冠希出來認,即係推佢地落火坑;到今日陳冠希確認,都仲係新聞,報紙仲會賣,陳冠希確認左某些女星,你諗下一年前確認會點?

2. 確認左版權,就可以冇得上網互傳?電影都做唔到啦,就算冇雜誌報,記得佢地個 Radio,靠大賣咩「有第三者拍攝」,連內地網絡部門,都立即解鎖,成班內地的網友衝上去聽的故事嘛?

3. 張柏芝做法的真正最大作用,係打起反冠希的第一炮,令風向改變,呢招叫做「放火救火術」,把火頭燒番去陳冠希度。

陳大文部落 提到...

我覺得蕭若元嘅論點麻麻地。


不過我覺得冠希幾時認,唔係好關事。


--就算冠希當時無出嚟認,其實網民都睇左好多淫相,基本上冠希唔認,女星唔認,網民都知道係真嘢。


--而且唔好唔記得,當時輿論界好多『電腦人才』出嚟講:『照片應該不經合成嘅』。市民當然深信不移。


--況且英皇方面、涉事女星又言詞模糊,市民直情信到十足,冠希承認與否,已經不太重要。



至於冠希承認左,對於市民和網民,好似『程序上做左囉,認囉』咁樣。

陳大文部落 提到...

我覺得張柏芝呢次上電視不甚明智,因為柏芝將件事推向好感性化,而且言論都好矛盾,只能叫做會有話題,但我諗唔會對冠希有好大影響。

Betty 提到...

張柏芝呢次上电视, 舆论对佢系同情哦, 呢方面已经系好成功啦. 至于陈冠希点, 应该唔系佢关心的主题. 最重要系佢自己可以出返来捞, 人地又接受返佢吖嘛.

我刚刚看报纸, 话由于有报纸将佢第二集的内容泄漏出来, 所以佢告有线, 有线决定cut 左第二集. 我觉得其实系因为第一集已经收到好好的效果, 反而费事第二集有乜唔妥拖累好辛苦经营返来的舆论支持, 所以唔比第二集出街.

我觉得呢招真系好高明. 張柏芝甘0力女真系抵佢有得捞.

陳大文部落 提到...

嘿嘿嘿嘿。


一定會播嘅,可能宣傳手法,吊下觀眾癮...


嘿嘿嘿嘿 ~~~

Betty 提到...

拿, 赌一铺好唔好先? 如果呢嗰星期内不播, 你就出来见我同Hana 啦.

陳大文部落 提到...

一定會播嘅放心啦,如果唔播,就係接到律師信 in charge 至唔播。

你不妨睇下今日『東方』報導,專訪上集播出後,柏芝和有線發生左好矛盾又好古靈精怪嘅瓜葛。


你亦不妨看看我篇 blog 文,當然係我個人睇法嗟,你睇下近尾果幾段我講關於柏芝上電視,但我強調係我個人睇法 ~

Betty 提到...

>>>就係接到律師信 in charge 至唔播。

留晒后路哦.. 甘即是赌唔赌先? 一餐饭.

陳大文部落 提到...

呢個星期內必定會播( 總之有得睇,除非真係律師 in charge ),而家有線同柏芝、英皇大家搞下氣氛:

嘩!係咪無得播呀?有無呢?好期待呀!好想睇下集呀....

熱鬧下先,等各位觀眾坐定定,放心,有得睇喇。

Betty 提到...

无的话你输餐饭, 放心啦, 我同 Hana 应该唔会食你几千蚊既. 哈哈哈!!!