2009年3月7日 星期六

名牌何价?



不知道大家觉得Sisley是否名牌, 不过在我眼中, 它的正价货品是贵到超乎合理的地步.
大家看看以上这件 plain 得可以当底衫着的毛衣, 可以想象它在 Sisley 的正价是多少钱?

HK$1,280 !!!!

现在尖沙嘴有个商场的三楼铺, 专门散这些曾经是天价的断码货.

这件衫的购入价, 是HK$82.

15 則留言:

陳大文部落 提到...

sisley 係半天吊牌子,你話名牌又唔係 Top 名牌,cheap 又唔係 cheap,設計一般,但賣得好貴。

圖中那款白色毛 Tee ,佐丹奴大把,好少少有 Benetton,或者 Espirit,價錢比較公道,design 又唔差,真係好過 Sisley。

Betty 提到...

系呀, 若非HK$82, 都不会去买.

eric 提到...

所以好多名牌就算半價我都嫌貴。

又,毛衣最好唔好褂係衣架,地心吸力,會好易走樣。摺起平放最穩妥。好多時裝店都將啲毛衣褂到長晒膊頭位走晒樣,真奇怪。

Betty 提到...

响铺头是无褂起的, 如果褂起我就不会买啦, 一定系wei 晒啦. 我褂起for 影一影相only, 之后就叠番埋.

eric 提到...

我有一次shopping見到,真喺頂唔順咁貴嘅野受難,同SALES妹妹講,不過講極佢都唔明淨識傻笑。。笑我哩個傻佬掛。

Betty 提到...

haha... 甘无法啦..

陳大文部落 提到...

其實有啲名牌便服,係 OEM 嚟,根本唔係自己生產,係人地廠代工造的,不過品牌賣得貴。

果件 Sisley ,老實講,$82 係抵到爛,如果正價賣 $ 150 - $170,我都覺得 ok( ok 唔代表好抵買),但 $1280 根本唔值。

不過你都咪話,不少 OOOOOOOOL 好捧場㗎,成仟成仟咁買㗎 ~

聶秀康 提到...

sisley祇能說是有牌子並且是較多人識的牌子.正價冇可能會賣得出.不過佢mark up都好狼死.
一般base item uniqlo都吾錯!

若缺齋老人 提到...

唔賣貴人地唔覺得係名牌。

Betty 提到...

我认同如果讲质地$ 150 - $170都OK既, 始终系冷衫, 而且好轻好軟.

Betty 提到...

uniqlo D 衫我都觉得有D 贵, 不过牛仔裤就曾经帮儭过, 都着得几舒服, 条裤着左三四年, 越着越舒服.

所以牛仔裤如果无乜大意外, 我都宁愿补下, 因为系会越着越舒服既.

不过话时话, 你见我上个礼拜D post 啦, 我发现某间沙田铺头仔专卖牛仔裤嗰D,款式多又平又正又改到完全0岩身, 都无意欲再去 uniqlo 买牛仔裤啦.

聶秀康 提到...

我的牛仔褲都著了5年以上,越著越舒服有些穿了洞還拿去修補.通常著得耐的都捨得買貴些!

Hana 提到...

所以好多名牌就算半價我都嫌貴。x2

哩件好抵!

Betty 提到...

讲真, 我怕HSBC 变成呢件衫.... 跌成十几倍价钱吖.

南蠻人 提到...

$82都貴啦,我成日在北角都執到好多10蚊20蚊既靘衫!好多都是名牌𠻹!