2009年3月22日 星期日

向左扭, 向右扭


最近港男港女话题又再兴起, 张小姐走出来「释法」. 把「管理男人财政权」作为男人爱女人及不计较的证明. 这让我联想起中学上英语科的时候, Miss Ma 讲过一件意外.

有次Miss Ma 与男朋友去旅行, 男朋友驾车. Miss Ma 坐在旁边的司机位置. 当时发生交通意外, 车子失灵, 快要撞向山边的时候, Miss Ma 的男朋友扭右肽, 保护坐在左边的Miss Ma. 结果, 她男朋友的一隻手重创, 差点儿废掉了, 而 Miss Ma 就一点伤都没有.

交通意外发生得非常突然, 当时她的男朋友根本没有时间思考,而把乘客位扭向障碍物又是司机的本能, 要在千钧一发之时反方向扭肽, 牺牲自己是很不容易做到的.

当时 Miss Ma 教导我们成班女仔 (我中学是女校), 拣男朋友要拣一个真心爱你的, 从她这次意外, 可知道她的男朋友是多么爱她.

Miss Ma 后来嫁了给她的男朋友.

所以下次与其问男人婚后是否会把财政权交出, 不如问他会向左扭还是会向右扭啦!

12 則留言:

kenkachemhazard 提到...

那位男士的本能居然不敵理性思維, 億中無一啊

紫天蠍 提到...

陶傑講過作為男人要有承擔. 但現在的男人大多都没有這樣.就算佢金錢上肯幫你付埋.但心裡是不情不願, 如果你真係有咩事,就閃.呢D更加唔要得.所以真係有揾一個真正關心,同愛護你既人.
其他條件,其實都唔係咁重要.

xiao zhu 提到...

妙手仁心有一集,就係講陳慧珊同林保怡撞車,林就用自然反應扭肽,另坐在左邊的陳受傷,亦因此,陳判斷林愛自己多過愛佢。

Betty 提到...

億中無一...系呀..看来我比张更港女, 比钱都唔够, 比埋条命来唔该. 哈哈哈!!!

imak 提到...

嘩... 呢d野千鈞一髮, 唔到呢個位發生都唔知架bor! 其實人始終係人, 都會先為自己打算, 女人自己都唔會為救男友而扭自己果邊啦, 男人就要咁先至係愛你咩?

匿名 提到...

講一套做一套的人太多, 我覺得問了都多餘

匿名 提到...

阿瓶子,很難判斷左轉或右轉才對的,要看看當時是開左或右呔車喔!
因通常只有小於十分一秒時間考慮,很多地方的開車教育是情願直隊落去,都不會轉的,有 abs 及多隻 air-bags 幫助抵消衝力,否則會更危險。
阿 Miss Ma 嗰套定義是否有點過時呢?

匿名 提到...

劑問係無意思,安安樂樂拍拖鋸扒,女仔問:「你會唔會俾晒你份糧我呀」,如果男仔有心氹女方,答:「好!無問題」,容乜易嗟,講之嘛。

又兩個人安安樂樂嘆冷氣食臘味,女問男:「如果有乜乜乜,你會點呀」,男嘅又可以答:「一定保住妳,我死唔緊要嘅,放心啦妳!」,又係講之嘛,容乜易嗟。

但到真係有事,就要考真性情喇。

但而家太多女仔,太執著去問呢類問題,「如果乜乜乜,你會點點點呀」,如果有個男仔答:「我會即時踏 break 收油,急扭呔做一個甩尾,令撞力去晒車尾度,咁我地兩個都無事...最多碰瘀嗟,,,」

咁女仔又會覺得:乜你唔係諗住第一時間幫我頂住咩!?

匿名 提到...

下午 3:54 匿名君,

你都幾識車性( 汽車性能 ),無錯,只要有用安全帶,車失靈可以有幾種方式收掣,而唔係扭左扭右,因為一扭呔,衝力反而仲大。

除左直隊( 可以扭少少呔,等架車挨向旁邊),如果腳 break 失靈,即時收收 handbreak (有時得㗎),扭少少呔等架車(揩下揩下挨下挨下)去旁邊,如果一味扭呔去一個方向,咪扭果個方向死囉,一係無對腳,一係廢左對手。


在自我犧牲之前,不如熟習下車性先,較為實際。犧牲唔代表係英雄。

匿名 提到...

" 妙手仁心有一集,就係講陳慧珊同林保怡撞車,林就用自然反應扭肽,另坐在左邊的陳受傷,亦因此,陳判斷林愛自己多過愛佢。 "


TVB 對於「思想教育」人民,當真功不可沒! 祝香港好運!

Betty 提到...

突然甘多匿名, 但又好似系同一个人来的.

匿名 提到...

匿名人士絕不是同一人。

我是 3:54 匿名