2009年3月4日 星期三

压力压力压力


最近朋友每天都要工作到深夜, 很辛苦, 很想辞职. 但又因为男朋友收入不多/不稳定而非常犹疑, 呢类人生交叉点, 就算列出十条pros and cons 都系好难决定到.

所以有时, 无男人有无男人的好, 根本没有任何options 和退路, 这些问题连想也不必去想. 大佬, 屋企一家三口 (父母+我) 等我开饭, 点都要顶落去啦, 系嘛?

3 則留言:

陳大文部落 提到...

回到基本步。

錢,係唔會有人嫌多,多錢會有更高要求,只會嫌錢少,尤其傳統中國人智慧裡,錢不能不夠。

究竟幾多錢至謂之『夠,ok』?有標準的,就是生活所需的金額。

至於那男朋收入不多/ 不穩定,視乎金額多少,有些人認為『唔夠喎』,可能是期望『中產以上生活』,視乎當事人用什麼標準來衡量。

( 咁講係咪好似好例牌.....?)

Betty 提到...

系好例牌哦...

可能怕无钱交租卦.

匿名 提到...

好像有選擇,但是其實是沒有的,就算已經有三千萬,難保可以生活無憂到八十,何況是男朋友或老公,除非你已做最壞打算..