2008年9月17日 星期三

究竟D $ 去了边度?

Lehman Brothers 死了, AIG又可能会死, 大量$损失, 好似全世界都一齐输钱, 究竟D钱去晒边度?

1 則留言:

匿名 提到...

佢地 d $ 係晒 (70-80%, 投資銀行嘛, 僅係狼 d 啦) 從實業轉化的證券上 (MBS/REIT/Property unit trust), 當實業值已 vanished 及借款人放棄物業業權作斷供。

理論上 LB 可以拿那些底押品變賣來填數 (foreclosure), 但當大量銀主盤出現時, 價值就跳水囉 ! 攞著 MBS/REIT = 廢紙差不多啦。就算想鑑平鑑賤賣都無晒流通量 = 攬住一齊屎喇 !

今次美國又正如日本及自己美國八十年代地產歷史一樣。太倚賴單一經濟支柱。

HSBC 自己都賴野啦, 看他們上月公佈賺六、七十億, 但要撥一百多億去美國分公司 HSBC PLC 為撥備喎 = 無左啦 :S