2008年9月3日 星期三

Mini skirt

上星期行街, 见到夏天衣服开始大减价, 看中这条真丝裙, 全店只有两件, 一件是绿色, 另一件是灰色, 只售HK$250, 所以毫不犹疑便买下来. 买了回家试穿, 才发现原来是超短迷尼裙. 我觉得过了25岁, 迷尼裙的日子就应该完结. 但既然买了, 只好硬着头皮穿吧.

这条裙有几短? 穿了这条裙, 绝对不能弯腰, 否则整个屁股都会露出来. 大家自己想象一下吧.

9 則留言:

匿名 提到...

你咁slim, 著迷你裙都冇所謂啦.
我公司有個三十多,生左小朋友,但佢slim,著起,都好靚..

所以穿啦...

L L 提到...

想象不如想看....嗱嗱嗱,不准嗌非禮!

um,講吓幾時喺邊度出沒多!

Betty 提到...

TST...haha~~

laulong 提到...

TST 咁鬼大,點揾呀?

不如你揾我好過:有個阿伯逢迷你裙喺面前搖曳而過,都會嗌小瓶子呀,小瓶子呀...

結果?阿伯咪比人打鑊金喇!

Betty 提到...

到时候就可以见报啦...haha......

肥蘇 提到...

show ur ass!show ur ass!show ur ass!show ur ass!show ur ass!show ur ass!show ur ass!~~~~~

Betty 提到...

呢度D人甘咸濕.....

匿名 提到...

係呀, 同埋都好似唔係好短.

Betty 提到...

看落好似不短, 所以我才买了哦, 如果知道是那么短的迷你裙, 就不会入货了.
它中间橡根部分, 只是我嗰胸对落少少, 不是我的腰部.

这条裙, 实际上穿上身好短, 而且丝质轻飘飘的..好在裙脚都有橡根捆住, 否则风一吹起就会走晒光.