2008年7月17日 星期四

The Butterfly Effect II


看了蝴碟效应第一集, 很好奇第二集还有什么新鲜料子. 一看之下, 原来完全是抄袭第一集的桥段.

男主角 Nick与女朋友 Julie 发生车祸, Julie 死了. 后来 Nick 回到过去修改自己的命运. 但改来改去却越改越差. 最后他决定在所有意外发生前与女朋友分手, 结果赔上了自己的性命.

其实我觉得比较合理的结局, 是片尾交代原来车祸后的 Nick 做了植物人, 回到过去修改自己命运只是他脑内的幻想, 其实什么都不曾改变过. 然后可以交代Nick继续做植物人/苏醒了但不堪精神压力疯掉/独自一人慢慢适应新生活等等.

4 則留言:

卡臣 提到...

第一集係咪Ethan Hawk做架?

匿名 提到...

睇過第一集覺得不過爾爾
個idea出自我好中意既quantum physics理論
不過或者用係電影裏面就冇咁有戲味
同埋太過悲觀

再者一般觀眾思維只能夠處理lineal既time line
個人認為回到未來既系列已經係一般觀眾能夠接受既最大極限
不過亦算是成功

butterly effect第二集如果又係玩悲劇「越改越差. ...赔上了自己的性命」咁不看也罷喇

>回到过去修改自己命运只是他脑内的幻想

咁又唔可以叫butterfly effect喇喎
頂龍係inside a psychiatric patient's mind

Betty 提到...

卡臣: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Butterfly_Effect

好像不见有Ethan Hawk嗰名哦!我唔多认得D 鬼佬, 唔知道边嗰来0既!

逆:
你都讲得0岩, 我可能未搞清楚 Butterfly effect 的真正精神.

有时侯就算明知D戏唔好睇, 我对会睇吓点样唔好睇法, 好似 {三国之见龙卸甲}, {功夫之王}, 我都有睇. 反正可以一边看, 一边写BLOG, 听音乐,看书等等. 哈哈....

psychiatric 的戏, 我中意{本能}.

匿名 提到...

哈哈三級片我就中意(本能)

如果你中意懸疑既心理片我建議「心理遊戲」the game http://www.imdb.com/title/tt0119174/

可以一路睇戲一路做呢做囉你一定好多時間喇