2009年3月23日 星期一

這個3D玉蒲團應徵者,你認為點?

全球首部3D色情電影-玉蒲團正籌備得如火如荼,日前公開招聘部份角色亦得到熱烈回應.以下呢位朋友叫henry,想應徵成為男角色之一,希望大家踴躍投票,看看是否合適人選...



我个人觉得執執佢都见得下人, 最好搵星期日档案入面嗰班 gym 教练操操佢, 等身型 fit D. 再搵嗰好D 发型师梳梳嗰头, 现在他的头唔系好得. 不过话说回来, 梳了古装头又会唔同感觉.

呢嗰男仔好样过金瓶梅入面嗰男主角好多啦, 如果大家要求不高, 都勉强可以合格.

17 則留言:

自由行 提到...

嘩! 夠秤未架???

陳大文部落 提到...

睇左十秒鐘已經可以俾到評語:

撚樣一名,講完。 Next ~~下位

Betty 提到...

自由行:

佢 Claim 自己25岁吖.

陳大文部落:

玉蒲團的主角未央生是一个官仔骨骨的白面书生. 好后生就出来蒲, 呢嗰男仔勉强都叫符合角色要求吖.

不过比起韩国片入面的男主角, 就真系差左几皮了. 我建议用韩国三级片男主角.

阿湯 提到...

又會有啲咁嘅人..

市場維京人 提到...

睇佢個樣黑眼圈好勁喎,感覺上精未盡人已亡。

匿名 提到...

對眼冇神,樣鬼鼠又冇夏耙,講野吾清楚...完全吾合格喎.淨係強調自己性經驗豐富,又話技巧好,雖知到拍av男角樣貌身形好重要,而我係女人見到佢都開胃.

Betty 提到...

湯記:

三级片都要有人拍架, 有D 甘既人有乜出奇? 佢都未除衫吖..我觉得应该叫佢除上身来睇睇先.

Betty 提到...

市場維京人:

未央生好似有场戏讲到去左淫尼寺, 比班尼姑淫左, 返出来就应该好似佢甘既样啦.

哥斯拉 提到...

3D色情電影-玉蒲團?點解我未聽過?

呢條電車仔可以做主角,我都紅過劉德華!蛇頭鼠眼,三分鐘都未望過鏡頭,點拍戲?
到中環揾個穿老西的ibanker兼職好過。

市場維京人 提到...

諗下諗下,不如索性搵 Peter 仔做啦。一嚟可以幫佢建立自信,二嚟男觀眾睇到會諗連 Peter 仔都可以同一眾女角翻雲覆雨,玩吓手 high D 都未定吖。

Betty 提到...

李小龍:

唔好讲甘多, post 张相出来见下街坊先啦.

市場維京人:

用peter 仔做未央生的书童米得咯.

聶秀康 提到...

維京人攪笑搵Peter拍情慾片?係未你做埋制仙?

市場維京人 提到...

小瓶子 & 3 耳,

我冇睇過金瓶梅吖。淨係想問一吓書童或者制仙,同黎潔瑩又有冇關係咁吖。

Cheers!

eric 提到...

我覺得佢好似仲喺青頭仔一名。又唔夠淫賤。

Hana 提到...

小瓶子你成日帶歡笑俾我哋,多謝!

笑死我,哩個世界真係咩人都有。

Betty 提到...

3 EAR:

制片人系米包埋试片先??哈哈...


李小龍:

一叫你post相就消声匿迹? 你唔系话???!!!

市場維京人:

黎潔瑩肯出来露我都有兴趣睇睇既. 不过我估佢唔会啦.

eric:

同意你讲法.

Hana:

当然啦, 呢嗰世界有我甘既观众, 自然有甘既制作, 有甘既演员啦...哈哈哈...

自由行 提到...

我今日先有時間睇段片...
結論係: 笑~爆~咀~
尤其佢由腳影返上去個樣

多謝瓶子時常帶俾我開心!!^^