2009年3月5日 星期四

姐妹裙


(设计图片)

昨天放工去尖沙嘴试姐妹裙, 响十五分钟内极速拣了一条. 由于所有姐妹都迟到/不到, 所以当第二个姐妹来到时, 确认我选的那条裙OK, 便帮所有姐妹下了决定, 理得你高矮肥瘦黑白黄或者唔高唔矮唔肥唔瘦唔黑唔白唔黄都一率采用我所选择的香穦色吊带底胸姐妹裙.

由于贪行动方便, 所以姐妹裙是短身的. 我穿后的长度是膝蓋对上两寸, 高过我的姐妹穿上后变成迷呢裙请自行想办法防走光(该店租裙只改裙的宽度不改长度.), 哈哈!!

2 則留言:

匿名 提到...

试姐妹裙教訓: Be there first.

Have you seen 27 Dresses?
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=7CaCnQGhZ_E

YouTube may have the full movie too. Pretty funny, I think.

Betty 提到...

哎, 我贪快一放工就冲去, 想尽快搞掂件事....但系....

新郎哥的靓仔朋友竟然来左....唔系讲笑, 我着住对4寸高跟鞋都比佢略矮.....早知系甘, 我响公司執返晒D 眼耳口鼻先出去啦.