2009年3月19日 星期四

开会

最近返大陆比以前密了, 也比较多琐碎事情要处理. 上午和下午都要开会, 工厂内繁琐之事情又穿插不断. 中间午饭时间三扒两撥吃完饭便走去员工休息室里面做Yoga, 一方面可以帮助消化, 另一方面可以减压. 做完后, 整个人感觉上都松弛了, 而且更精神.

今日开会之所以 overtime, 有部分原因是老板大吹他七十年代如何白手兴家的故事. 说真的, 七十年代香港经济起飞, 遍地黄金, 只要肯做肯博肯捱, 要出头不是十分困难. 拿以前的例子来套入现在工厂的运作, 根本完全两回事. 我一面听, 一面 O 嘴. 我当时的表情如下:

12 則留言:

Hana 提到...

haha

好可愛!

聶秀康 提到...

哈哈

瓶子=丸子?

Betty 提到...

今日老板竟然话要去credit check 下间收数公司, 叫我同嗰总经理去摸下间帮我地收烂数的公司的底....

我又觉得好似有三隻乌鸦飞过甘....我都还好, 嗰总经理已经一头烟, 点得闲做埋晒D无谓野?

市場維京人 提到...

發現絕大部份嘅老板同員工開會百份之八十都會 overtime。想來應該係老闆表現慾過盛,難得有班𡃁一定要聽佢講嘢喎,仲唔借題發揮咩?

老細,平時都係寂寞嘅。要開會講吓嘢先平衡番心理。

雪山飛狐 提到...

I want to see you taking a picture of yourself with that facial expression :)

Betty 提到...

哈哈....老细讲的越大声, 我觉得其实他越惊, 怕最后临老间厂....

自拍? 我无兴趣玩自拍吖...

** 飛雪素素 ** 提到...

你咁大瞻開會比面色老细䏲? haha =)

篤篤篤撐 提到...

開會聽老細吹水 ?
we are paid for this !!!!KAKAKAKA

陳大文部落 提到...

我鍾意果兩幅圖 ......

匿名 提到...

小瓶子=小丸子..哈哈

若缺齋老人 提到...

搵幾十年前來講真係晒鬼氣,當年總督係麥里浩而家係...當年政務師係姬達而定係...當年財政師係郭柏偉而家係...當年係自由經濟而家係...仲有當年瓶子兄未出世!

Betty 提到...

仲有當年瓶子兄未出世!<---无错...