2009年3月27日 星期五

悼念卡臣


潮流兴悼念Laughing 哥, 在 facebook 里面有十几万人悼念这个虚构的角色, 搞到编剧想令这角色返生, 大家有无想过搞一个悼念卡臣, 令他回心转意写返BLOG 呢?

19 則留言:

kenkachemhazard 提到...

卡臣存活在我們心中,不好嗎?

雪山飛狐 提到...

如果他会再写的话, 现在悼念好像有点早吧.

匿名 提到...

應懷念比較好啊...瓶子妹....

另:卡哥一定有他的原因.

當然我也很想念他耶~

xiao zhu 提到...

他的行為已經清楚說明他需要一些空間/時間,何必要打擾呢?

匿名 提到...

悼念? 未駛住o麻???
我想佢仲在地球上.
我曾經有一刻想send e-mail向他問好, 但最後我沒有寄出. 因為...我想他想有一段時間或空間寧靜o下.
我想卡臣是知道我地關心他的.

只要他仲在地球, 一切安好就ok 呀!!

篤篤篤撐 提到...

你試下丫, 睇下佢有咩反應都好

雪山飛狐 提到...

speaking of which, I sent him a message via gmail chat when I saw him online yesterday. No response from him though.

匿名 提到...

我也不好send mail,好像會打擾他!

eric 提到...

淨睇標題嚇左我一跳呀。

Betty 提到...

哦...综合大家的意见, 还是以不变应万变吧...

卡臣 提到...

小瓶子 及 各方好友:

首先向大家問好,各位別來無恙嘛?

今晚我收到網友的email,
告訴我小瓶子寫了一篇文章關於我,立即睇睇先
嘩! 多謝小瓶子妳呀!妳真有我心.

我想借妳少少位置同大家講兩句:
我而家活得好好,
未被裁員,身體健康,無病無痛
沒有投資,股市唔關我事
老婆未走佬,話劇未開始排練
i'm ok!

2007年3月-2009年3月
寫了兩年blog
想小休一吓囉
我沒有睇blog寫blog的日子
起初真有點不習慣
如今習慣了

我想告訴大家:
我一定一定一定會回來的!!
只是遲早的問題
屆時我一定會通知大家
希望那時大家仍會記得我.

我現時邊看著「學警狙擊」
laughing哥仍未復活
但我一定會come back!

多謝曾給我電郵,問候我的朋友
你/妳們的關心,我收到哂!
銘記於心.thanks!

3耳/自由行
send email給我啦
我必覆

desertfox
我有開gmail
可能一時間開了第二個版面
留意唔到你叫我
say 聲sorry先
下次一定chat!

最後
多謝小瓶子
妳製做機會俾我講兩句

see you all later!

卡臣敬上

市場維京人 提到...

小瓶子呢招引蛇出洞果然有用。
:P

卡臣,

想寫就寫啦。大家一定唔會唔記得你嘅。

Cheers!

自由行 提到...

首先多謝小瓶子先! 唔係你...卡臣係唔會出山既. 亦都借小小位等我又講下野.

知你一切安好就ok 呀!!(起碼唔駛糧尾俾帛金) 亦都唔駛爭購你有份演出既dvd, 同埋出席你既"悼念"會!! ^^

放心呀! 我日日都有黎你個blog度"目及"下你復工未. 對我黎講, 寫blog都係一種減壓方法, 希望你在無壓力既情況下寫blog.
期待你出山之作.

自由行 提到...

篤篤:

>>你試下丫, 睇下佢有咩反應都好

唔駛試呀!! 佢自己上左黎. (好在唔係報夢o者)^^

C+ 提到...

瓶子招魂有術!

Betty 提到...

我可以改行去做问米啦...

L L 提到...

我想問米,我要揾我死鬼老豆!

Betty 提到...

(震....震.....震) 衰仔, 做乜叫醒我吖?

L L 提到...

haha, 我阿爸唔鬧我架!對我永遠祥。