2009年3月16日 星期一

I screwed up — 44% of my teenage life

[ ] 被罰留堂
[ ] 上堂被收電話 (当时我无电话架!)
[ ] 被人踢出校
[ ] 被發現食香口膠
[ ] 比人捉出貓
Total: 0

[ ] 遲到超過5次
[ ] 冇做功課超過5次
[ ] 遲交project 3次
[ ] 因為想唔返而唔返學
[ ] 笑得太大聲比人趕出課室
Total: 0

[ ] 要媽/爸由學校接返屋企
[ ] 上堂send message
[X] 上堂傳紙仔
[X] 喺課室將野飛尼飛去
[X] 笑老師
Total: 3

[ ] 禁消防嗰個警報器
[ ] 上電腦堂上Myspace , Facebook , Xanga等等既網站 (嗰时都无D甘既野.)
[ ] 喺返學時間影相
[ ] 返學時間打電話比人
[ ] 上堂聽歌
Total: 0

[ ] 用野掟老師
[X] 冇老師批准下離開課室
[X] 唔跟校規規定既衣著
[X] 小測唔合格
[X] 上堂食野
Total: 4

[ ] 學校打電話比家長
[ ] 因為行為表現差而冇得去學校既旅行
[X] 冇帶野返學
[ ] 比人罰留堂但冇去
[ ] 當老師冇留意時向佢舉中指
[ ] 上堂大聲爆粗比老師聽到
Total: 1

[ ] 冒簽
[X] 上堂訓教(日日如是)
[X] 咀咒老師
[X] 抄功課
Total: 3

將x的數目乘4 : 11×4=44

4 則留言:

Irisssy 提到...

你乘左3呀, 要乘4架~ 不過點計都好, 你依然都係一個好學生.....

唔似我剛剛粗略一計, I actually screwed up 112% of my teenage life!!! 原來我爆晒燈, 咁睇黎我入到大學簡直就係一個奇蹟!!!

L L 提到...

我又玩咗,去睇吓呀!

Betty 提到...

依? 系哦...

南蠻人 提到...

我都係44%喎!