2009年3月12日 星期四

经常进补, 唔系甘好!


今日我看都市日报, 肥妈教煮去濕汤水时讲了一点, 如果皮肤唔好, 就千万不要进补, 吃燕窩反而会适得其返. 所以皮肤不好的女孩子, 还是省了这笔钱, 先医好皮肤病吧!

11 則留言:

Irisssy 提到...

同意。我而家食緊一隻位元堂既藥, 準備養好晒先慢慢開始補~ 之前聽你講過飲中藥, 我都試過, 但係我一個人住少開火就改食藥~

Betty 提到...

呢嗰系好多一个人住的女仔遇到的问题... 煲药太麻烦...

如果你住得近佐敦, 甘可以叫嗰医生帮你煲埋, 你日日去饮就得啦.

否则, 可以买嗰电子煲, 日本城有售. 煲到甘上下就会BB响, 不用睇火.

我上个月介绍嗰男仔比佢睇, 最后都系失败左, 嗰男仔忍唔住食西药, 架下中西药一齐食.

通常食番西药都系意志唔够坚定, 嗰头食完中药清左D 毒, 再食番D 西药(其实中医系觉得西药毒) 落去, 甘点会好吖?

暂时我介绍左大大话话 6 个朋友去, 都无个系可以捱到3个月以上, 通常1个月左右就 give up. 实在令人非常失望.

开头医生话要食两年, 家下我都吃左一年零四个月啦, 清左大部分, 系未请得晒, 但生活已经正常返. 点解D人连少少意志, 少少恒心都无?

Irisssy 提到...

我唔0係香港住, 所以除左麻煩之外仲好貴添。

而且又無煲埋既服務, 再唔係就買藥粉加水沖, 但係我又因為個人心理因素對藥粉有點兒排斥, 所以都係託父母過開黎哩邊買位元堂俾我。

位元堂哩隻佢話係純中藥, 仲話如果keep住食足年幾就一定會斷尾, 而家食左半年都真係好左! 不過當然都係無煲藥咁有效啦, 果陣食左半年, 變好程度好過而家哩半年好多~ 又或許係因為我老左既緣故, 吸收無咁好啦...

我都好排斥食西藥。雖然係好得好快, 但係一斷食就雙倍咁返黎, 仲恐怖過唔食!! 同埋佢地又用埋所謂外敷, 實在就只係加速皮膚表皮新陳代謝快d的藥膏, 用得多好似日日做磨砂咁, 好大範圍咁痛。

其實習慣左日日食, 有一個routine, 都唔會好影響到日常活動唧, 我都同樣唔明點解會有人咁無恆心。

我地繼續努力!

Betty 提到...

唔0係香港住就真系无计啦... 既然你嗰方法有效,就要KEEP 住啦.

极度同意你对西药的见解, 我之前食左成十年西药, 最后嗰结果系加倍返弹反来.

匿名 提到...

我都有睇今日都市日報, 佢講o個d濕毒病徵,中晒!!

L L 提到...

咁男人呢,皮膚唔好,點算?

陳大文部落 提到...

都市人在茶餐廳午飯是其中一大問題。

當你發覺有茶餐廳特別『惹味,正!』,其實他們是採用印尼、菲律賓及大陸一些很勁化學品的材料,係真係特別好味,但也會增加化學毒素。

都市人好多都好熱氣,加上工作後又唱下 k、隊下酒、零食、好鹹、好甜、好油,而且係劣質油,我諗啲血想清潔都無乜可能。


另,香港人(尤其女仔)好喜歡吃壽司,但是『香港造的壽司』,是用大陸好勁的醋造的,好酸,而且雜質多,係好無益的。

Betty 提到...

哈..我lunch 是带饭的. 不过, 如果假日同朋友出街食饭, 我都中意去茶餐厅.

以前我好中意壽司, 但戒左好耐啦.

Betty 提到...

校长:

男人皮肤唔好就搵嗰女人煲多D烫水比你咯. 你开到声啦哦, 大把女飞扑落你度煲比你啦....

聶秀康 提到...

我自從服用了中藥真的好少食西藥,偶爾工幹沒法子才帶點平安藥.
煲中藥雖然有點煩但當成果展現就覺得值!

Betty 提到...

系呀....