2009年3月12日 星期四

Burberry vs Polo



大家有无发现其实 Burberry 同 Polo 好相似呢?

最近我响街边发现好多临时铺位三折散 Polo 货, 原来呢两嗰牌子的手袋款式好像差不多. 不过一来三折都系太贵 (折完都要千几二千, 好样少少都要四千几.), 二来我不太喜欢格仔 pattern, 所以无买.

14 則留言:

imak 提到...

你這個polo 不是 polo ralph lauren 吧?

Betty 提到...

响 google 找出来, 我不知道哦....

聶秀康 提到...

全是假野啊!

匿名 提到...

創意有限....

eric 提到...

全是假野啊!X2
不過我對唔係皮做嘅袋喺冇乜興趣。

Betty 提到...

嗰D 袋不是皮做的吗?

自由行 提到...

4千幾蚊唔駛揀佢咯.
呢d相令我諗起女人街d摺"木台"!!

Betty 提到...

吖, 又系哦.... 好耐都无行女人街, 差D唔记得嗰度其实都好多呢D 野卖, 而且卖左好多年, D款都好似无乜点变过.

陳大文部落 提到...

自由:

唔止摺檯,連檯布(仲要膠果隻) 都有呢類格仔喇,而且仲要印得幾靚添 .........


格仔嘅世界....

匿名 提到...

因妳提及在街邊發現還是三折價.在九龍城新春前有很多類似的店銷.

Betty 提到...

我在佐顿及尖沙嘴都见到几间....觉得名牌甘样倾销法, 很奇怪.

eric 提到...

手袋柄係皮嘅,但喺其他都喺CANVAS咋。

Betty 提到...

甘都要卖几前蚊? 我买嗰红色手袋嗰柄同匡系皮, 其他系布, 都系几百蚊咋哦...

eric 提到...

所以有啲名牌例如LV monogram真喺唔值㗎。