2008年11月29日 星期六

视觉艺术




9 則留言:

聶秀康 提到...

呢個好迷離啊!在osaka的universal studio有個佢的展館睇到見都花...也像人生round and around and round round 彎...

Betty 提到...

我中意呢D画, 因为比较明白画家想表达的东西.

聶秀康 提到...

我家也掛了畫是Modigliani的作品,很喜歡他劃的女士頸像長頸鹿大多數頗懮愁的樣子...但真的愛極了,N年前係龐比度初懈後...不能自巳!

Betty 提到...

我家挂的是砌图.

聶秀康 提到...

puzzle ? 乜圖案? snoopy? ha ha...I like snoopy

Betty 提到...

我喜欢风景图only.

至于puzzle 是什么样子, 请观看"生命中不能再多的Puzzle:
http://ustbettylam.blogspot.com/2008/08/puzzle.html

梁奕 提到...

睇左呢幾張畫,回憶小小往事……
呢幾張係荷蘭畫家M.C.Escher的畫,十幾年前我曾經有三份功課同佢有關……
第一份係畫一張2D錯覺空間的畫,無問題合格左……
第二份係做一件3D錯覺空間的立體模型,都過左骨……
第三份就大件事,要影一張錯覺空間的照片……矣,到而家都未影到……
所以我成日都話自己影相未到家……矣…無奈…仲有小小傷感~.~!

Betty 提到...

WAH, 要影真系好难哦............

Betty 提到...

影你做的立體模型得唔得?