2008年11月18日 星期二

Nino - Epireastika



Pote pote tha 'rhome
Na ksaplono dipla su
Ki etsi tha to dehome oti ki an mu les
Pote pote tha 'rhome
Na ksaplono dipla su
Ki etsi tha anehome ki alles prosvoles

Tora triantafilla ksera ine ta hadia su
Hartia sto patoma pu grafun to onoma su
Esi me skorpises mesa apo ta heria su
M' ekanes lathos mes sta lathi tis kardias su

Ki epireastika, spastika, viastika
Den ipologisa esena ki osa iha
Mazi su eniosa, agapisa, ipirha

Ki epireastika, spastika, viastika
Den ipologisa esena ki osa iha
Mazi su eniosa, agapisa, ipirha
Gia sena ipirha

Pote pote tha 'rhome s' ena paralirima
Panta s' iha stirigma ma ime sto keno
Pote pote tha 'rhome na filo to stoma su
Ki as me vrizis pu evala telos ksafniko

Ki epireastika, spastika, viastika
Den ipologisa esena ki osa iha
Mazi su eniosa, agapisa, ipirha

Ki epireastika, spastika, viastika
Den ipologisa esena ki osa iha
Mazi su eniosa, agapisa, ipirha
Gia sena ipirha

Stin pragmatikotita ta pragmata
Ine alliotika
Se agapao mi
Se agapao mi
Se agapao mi me enkatalipis

Ki epireastika, spastika, viastika
Den ipologisa esena ki osa iha
Mazi su eniosa, agapisa, ipirha
Gia sena ipirha

沒有留言: