2008年11月28日 星期五

给若缺齋老人/陳潢的一首歌

若缺齋老人/陳潢的留言:

當年布殊大帝登基時,想起讀地理時既笑話:

當Miss話七十年後會冇晒乜乜、二百年後又點樣,老頭答曰二百年後我都唔知賣左咸鴨蛋幾耐啦!Miss曰你都要顧你子女吧?老頭立即頂回說有女仔吼我才說! XD

似乎布殊大帝將個笑話當係國策,不過出乎意料的是報應來得比預期早太多!


回应你的留言, 送一首歌给你:

5 則留言:

聶秀康 提到...

眼紋?試下estee lauder啡色樽的眼部精華,我用過頗見效,或者ulitma的collegen眼霜我用緊面霜很不錯!吾好涯夜還有天氣乾躁飲反D糖水,我今晚有雪耳木瓜紅棗南北京甜湯,要不要來一碗?

Betty 提到...

多谢晒,我成两年无捱夜啦, 日日都有汤水饮架.

大家一起唱:

世上只有妈妈好, 有妈的孩子喝汤饱。
投进妈妈的怀抱, 汤水享得了.

没有妈妈最苦恼,没妈的孩子像根草。
离开妈妈的怀抱,汤水哪里找。

匿名 提到...

係呀!我呀娘煮野好味又吾會發皮4,雖然我成日呀支呀左! ma ma I love you.


3 ear

若缺齋老人 提到...

瓶子兄:實際一點,有冇好介紹?

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

你都就来去外国读书咯, 收心养性读好D书啦, 现在介绍女仔比你, 唱分飞燕啊 ?!!