2008年11月30日 星期日

整理后的衣柜



今天用了15分钟, 把夏天的衣服叠起, 再挂上冬天的衣物, 橱柜的空间顿时非常松动.

有网友留言话自己的衣柜執完都甘逼, 点样先可以令自己的衣柜 Big D呢? 可以参考以下片段 :


If you feel 逼, you should find Big !!!

16 則留言:

Hana 提到...

唉...
我整完都係好逼。

Betty 提到...

哈..我中意 big 的感觉, 所以一定会严格control 衣服的数量...

Betty 提到...

除非, 我找到 Mr. Big 啦........哈哈哈哈哈...

(自以为好笑烂 gag !!!)

eric 提到...

我整完都係好逼。X2

匿名 提到...

好整齊啊! 我就...逼+亂!

Betty 提到...

自由行:

如果你间屋有个好似Mr. Big 专门整比Carrie 的衣帽间, 就一定会非常整齐, 哈哈....

卡臣 提到...

香港冬天都唔涷
所以我唔使換季執衫

Betty 提到...

卡臣:

你好似成龙甘大隻, 当然唔使啦...

凭自我 硬汉子
唔驶着冬衣
流汗血 着背心
厚褸无意义........

匿名 提到...

成龍??
好好艷福架喎! 不過似還似, 要做足安全措施, 唔係...好似成龍咁有個小龍女就攪笑!

Betty 提到...

凭自我 硬棍子
婌女变花痴
流汗血 玩女人
道德无意义........

L L 提到...

haha, 小瓶子,你出口成歌呀!

你衣櫃咁整齊,我匿唔到入去噃!

嗱,講笑咋,你唔好打,阿二夢唔好嬲!

匿名 提到...

妳個衣櫃都幾空間感...我剛剛裝修完做了超級大衣櫃可放得落十個成龍(he's not my cup of tea)D衫一眼睇見,咁就冇失憶吾會覺得自己吾夠衫著,亂咁買...
有些朋友係執衫由夏天換季開始的起心肝執到冬天都吾洗執,勁誇張,女人一講到衫鞋袋就會好多共鳴.manolo blahnik 係幾elegant有三兩對看門口就算,咁貴!家下搵到Japan的Saya係我超級至愛易襯又舒服高跟鞋係可以著住泥追巴士的...!3耳

Betty 提到...

超級大衣櫃<----你嗰衣柜真系非常超级大咯......

看来你已经是Ms Big 了.

匿名 提到...

上次屋的衫太亂所以生了火災啊!所以的起心肝,攪大佢...家下安樂晒,又吾洗亂花$買衫.得閒都要學下妳post my ex big closet出泥晒一下命! 3ear

聶秀康 提到...

Little bottle ,
my bunny's passage hd post already pls come to ...if you interest in bunny!

Betty 提到...

go 0左啦!