2008年11月26日 星期三



詞:小瓶子

等,寂寞到夜深,
夜已渐荒淫,
夜已渐昏暗。
莫道你在挑逗人,
人亦能挑逗你,
flirting原没半点真心。

16 則留言:

若缺齋老人 提到...

瓶子兄為何會對小弟年代歌曲也有興趣?

自由行 提到...

啊...勁攪笑!
係咪寫俾打野戰打到上youtube 既校長聽??

卡臣 提到...

我願意去等啊

eric 提到...

拍案叫絕!推!

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

看了别人的BLOG, 突然想起的.

自由行:
你讲的无错吖, 我本来想改写"深深深"的, 但言词太粗俗露骨, 所以用这首献给校长.

卡臣:
有老婆的你, 何必去等呢? 马上埋牙都得啦.

Eric:
Thanks for your support

匿名 提到...

haha, 老夫欣然受落,撚鬚 '仁' 笑!

匿名 提到...

唔夠胆用真身,你明喇!

匿名 提到...

小瓶子:

我支持你改埋"深深深", 至於岩邊個駛...自己對號入座呀! hehe~

老實講, 你同hana 一樣咁頂癮, 一個妙語連珠, 一個改歌一流! (我講真架)

>有老婆的卡, 何必去等呢?
要架..等停乾水麻! 小心冷親呀!!

Betty 提到...

匿名 提到...

>>>> 唔夠胆用真身,你明喇!

话.....唔明哦.....

自由行:

多谢赏面.

"要架..等停乾水麻! 小心冷親呀!!"<----又唔明哦.......

匿名 提到...

大清早,唔駛做牙?

仲要咸咸地喎,都係遮掩吓好啲!

Betty 提到...

long:

重有篇更出位的出左.

匿名 提到...

我知呀!

騎騎,掂呀你!

聶秀康 提到...

點解吾自己唱埋先?文盲人3耳上...

Betty 提到...

聶秀康:

太花时间录啦... 有灵感时作词就超快.. 但要搞录音就好麻烦, 而且并非首首歌我都唱得好无走音, 所以都系费事搞.

聶秀康 提到...

咁你攪多些有趣又saltwet作品吧!這陣子做壞了.看你的blog好開心.
乜咁見外,叫我3耳吧!雖然吾多熟,反工了!今早少少...

Betty 提到...

saltwet 作品不易搞哦, 灵感到就自然有啦. 幸好无盲光社人员追杀我......哈哈哈哈哈!!!