2008年12月1日 星期一

交换礼物


小时候很喜欢玩交换礼物. 无论换回来的礼物是否实用, 总之交换后拆礼物的一刻会带来阵阵的惊喜, 如果礼物合心意的话, 更加会爱不惜手.

可是人大了, 对于物质的要求越来越挑剔. 比如说, 我要一只水杯, 而交换礼物的时候, 我也幸运地抽到了一只水杯, 可是水杯竟然印着卡通图案. 如此一来, 我可能就不会用这只水杯了. 更多的时候, 圣诞节抽到的礼物是美纶美煥的装饰物, 单独看着的确很美. 如果我有Mr. Big 那样的老公, 甚至乎变成了 Ms. Big, 我绝对会在家中辟一间精品房, 用玻璃柜把那些装饰品妥当地安放起来. 可是当我未成为 Ms Big 之前, 我还是喜欢少一点不必要的物件, 令家中显得相对 big 点. 有许多圣诞礼物确实无用, 也与我的品味相差一世纪远, 而且捐不出去, 就只好掉丢. 新的一件精品就这样丢了, 那是多么可惜.

因此当朋友一如以往说要在圣诞party交换礼物的时候, 我提出强烈的反对. 我反对为了拆礼物时的杀那欢乐刺激, 而造成一大堆物资浪费.

由于与主流意见实在相差太远, 最后当然不得善终.

23 則留言:

自由行 提到...

絕對認同!
小時候交換禮物, 唔理份禮物岩唔岩駛, o個一刻真係好開心.
而家人大左, 嘩..仲抽毛公仔....好在我有姪女姨生女接手!
我都係現實, 鍾意食得or禮劵多d!

Betty 提到...

哎, 我种要因为第一封send to all的 email 用了金融海啸做借口, 而比人话我宣扬负能量.......

原文:

As there is financial tsunami, let's cancel gift exchange.


跟住我系D email 讲返话甘样系浪费地球资源, 非常不环保, 又比人话不圆滑, 伤人感情......


原文:

It's not the $ matters, I just feel that it's a waste of resources and it's not environmental friendly at all for getting useless things in 'gift exchange'.

其实大家出来见面, 倾下计, 玩下集体游戏0米算咯, 何需架硬买D 无谓野来交换呢?

因为呢个甘0既圣诞party, 我就得罪晒D 人.......

匿名 提到...

啊..我以為我公司d人低能+生安白做, 原來你d同事都係咁. 負乜鬼野能量, 要話你既不是, 總有一千一萬個藉口. 不要為呢d事勞氣.
又想問..禮物係公司俾錢買定係每人各自買先?

集體遊戲? 我至憎. 好似小 咁. (因為我公司玩埋晒d獎門人遊戲, 自己友就話開心, 同事...多謝!)所以今年我唔去!

Betty 提到...

哈, 呢班系朋友, 不是公司同事......

我地以前有玩集體遊戲....后来就玩board games.....

Betty 提到...

虽然系自己友, 但系我都系觉得交换礼物太无聊啦, 十几人有男有女, 除了书之外, 真系无乜野系有用的.

而我以前送出去的礼物(e.g. 书, a box of puzzle, A beautiful Mind VCD) 我觉得对于人地来说是100% 垃圾.

聶秀康 提到...

stilly stupid thing...Ha Ha. When I sometime shop at citysuper,franc franc,muji...I just wonder who will but those stilly stuff.In my age no play that party a long long time...! I support your idea don't waste $ and time to done that XXXXX thing . Now a day when some of my fd brithday or getting any occaion we just put cash as a gift! Seem tobe more useful...right!

Betty 提到...

如果买D 野系有用, 而收到嗰个系会用
0既, 我真系不介意买咯. 好似男女拍拖, 甘我知道男朋友嗰银包烂左, 或者D裤着旧晒啦, 甘0米会买比佢咯.

同样地佢可能知道有D野我想要, 会买比我. 甘就有意义啦. 做呢D野, 系不需要任何节日, 有需要就买. 反而如果因为某节日到临而架硬买D唔等驶0既野, 我系唔会觉得有意义咯.

又, 我觉得, 女仔送礼物比男仔, 多过男仔送礼物比女仔先至正常, 原因:
1. 女仔仔天性中意买野, 买返来的礼物不但男仔有用, 而且又可以满足女仔购物欲望.
2. 女性比较挑剔, 例如同一隻款的衣服, 浅色D深色D, 感觉的差别可以很大. 但对于男仔来讲, 都系衫一件. 所以如果女仔送件衫比男仔, 只要着得落, 颜色又不是很怪, 通常男仔都无所谓. 相反, 如果男仔送衫比女仔, 除非之前shopping 已经知道嗰女仔好中意, 否则都系不送为妙.

匿名 提到...

sorry~
我完全誤會晒! 唉...都係o個句, 唔好玩埋d咁煩既野(交換禮物).
可能我個人真係無乜心思, 都係禮劵、食品最實際.

Betty 提到...

哈...系BLOG到最开心系, 可以尽情发泄自己的不满.....

匿名 提到...

對我來說, 一時時!

Betty 提到...

自由行:

几时先可以看你嗰BLOG?

匿名 提到...

哈哈~ 我個blog 真係好垃圾! 睇完實要收蕃茄旦!

(在卡臣處有條link:yahoo 旅遊家)

紫天蠍 提到...

我都唔鐘意交換gift. 通常都唔會係自己想要既野,之後放係屋企到,等同一件垃圾.

匿名 提到...

ex bf,第一次佢生日,識左冇耐所以送領呔,冇幾耐佢上我家過夜,竟然送左張棉被+1set beding係未好實用又攪笑,佢話好怕凍! 3ear

Betty 提到...

>>在卡臣處有條link:yahoo 旅遊家

Good, 马上add 先.

Betty 提到...

3ear

几好吖... bed set 有用吖.

匿名 提到...

我要可以將你轉為"朋友", 要等一等! 轉左先多野睇(24小時內喎)!

Betty 提到...

哦, 原来有这样的function.

卡臣 提到...

自由行個blog廢?
吓!
我要告佢毀謗!

市場維京人 提到...

冇用嘅禮物係為咗人交換禮物而生存。
而當交換完禮物後,基本上冇用嘅禮物係繼續冇用。完成使命,可以摺埋。

eric 提到...

我以前仲試過更加殘酷嘅交換禮物,就喺要即場打開,其他人有權將自己嘅同你再交換。

Betty 提到...

市場維京人:

完全同意你讲法.

eric:

我地班朋友都有试过, 但最后由于D 人太过客气, 大家都不够胆去抢自己想要的礼物, 所以玩不起来.

Betty 提到...

又, 通常喜欢的礼物, 都系自己买嗰份, 但如果人人都拿返自己嗰份, 又失去了交换礼物的意义.