2009年2月3日 星期二

为什么别离了两年多, 从我的生命里彻底消失的你, 要偷偷爬入我的梦境, 折磨我的心?

11 則留言:

L L 提到...

小瓶:

夢來無端,不用介懷!

匿名 提到...

我耐唔耐篤眼篤鼻,仲law命!!

卡臣 提到...

條鐵鍊好情景交融~~

Betty 提到...

是吖...已经不再是鱼水交融了.

匿名 提到...

唓,簡單啦,如果佢有心返航就鎖住佢,唔放喇!
如果係GPS壞左差錯步走黎嘅呢,都照鎖!一招老樹盤根外加迷魂鎖,將佢連人帶船埋單。
咁係咪好易解決呢?

Betty 提到...

No way. It can't happen. I would like him to fade out from my life. It's just a matter of time.

雪山飛狐 提到...

Fading out is the next step, but at the end the best part is....

If he stands in front of you and you stare at him straight to his eyes but you don't feel anything at all. That would be better.

I am working on that as well.

匿名 提到...

這張照片拍的很好, 圖選的都很好

Betty 提到...

这张照片的确很切合我想讲的主题, 它不是我拍的.

是善用 google search 的结果. 哈哈!!!

Betty 提到...

>>>If he stands in front of you and you stare at him straight to his eyes but you don't feel anything at all.

I don't know whether I can do it in future, but now, I'd better to let the memory go and the pain as well.

lowbscouple 提到...

瓶,

早日放開心結