2009年2月26日 星期四

再战新高


4寸, HK$161.

14 則留言:

梁奕 提到...

好型!

Betty 提到...

haha~~ 我都觉, 但不知行不行到...

匿名 提到...

瓶子,容我說句真話吧!
這雙鞋有失高跟鞋美感原意,它只提供了額外的半至一吋,但腳掌部份那厚厚的加高鞋底(通常為侏儒的最愛或很便宜的撈味),著實破壞了整雙鞋的線條。
這當然是個人喜好,但長期每天看不下於幾十雙,妳也會發展出自己的審美品味;薄薄的前半部再加上後跟的三吋或以下(最好看及適合)。就給他人一種 elegant 的感覺。內斂或外揚的 elegant 取決於其設計啦!

Betty 提到...

哈, 我就系贪前面有成寸, 否则真系四寸都几难行.

我知道有D 人不接受platform shoes, 我初初都不喜欢, 但看看下又顺眼番.

我有五尺六, 就算不穿高跟鞋都应该不会似侏儒卦...哈哈哈!!!

呢对鞋elegant就谈不上啦, 不过我觉得几型.

陳大文部落 提到...

你 5呎 6 ?

我差不多估中左 ( 我從相片比例估 5呎5 ~ 5呎 6)。

5呎6 + 4吋高踭鞋 = 5 呎10 <--@@"~

你打藍球呀???<---一個謎 ...

Betty 提到...

哈, 可以作为摘偶测试条件, 如果着完呢对鞋, 行响隔离嗰男仔都系同我一样高或者高过我, 甘第一个测试就过关啦, 哈哈哈哈哈!!!!

Betty 提到...

陳大文:

我之所以买甘高的鞋, 都系因为你教左我用爽健乍!!!

匿名 提到...

Hi 小瓶子~

白色的高跟鞋...我也想買一雙...但和白色衣服一樣...怕容易弄污糟啊!

不過四吋...肯定著0左唔識行你~

匿名君的意見很對....但...前掌高的高跟鞋雖然不夠 elegant ....但好著好多呀~ (我明我明...愛靚就要唔愛命嘛!)

陳大文部落 提到...

我好認真咁講( 其實我不嬲都做嘢好認真 ),我 blog post 的 bikini 款式,是適合你著的,你著會好看( 假設你身型保持ok 下~),會成個人 outlook 唔同,好有 Fashion 同 Sexy-Beauty 的感覺,但又不會過份暴露,而且突出身體線條。

線條係好緊要嘅,好唔好睇,由立體線條開始。


你不妨細看。

匿名 提到...

platform鞋原本係設計比小兒痲痺症患者或係長短腳人士穿ge。

Betty 提到...

陳大文:

多谢晒, 我会去找找看.

篤篤篤撐 提到...

小心跌親ar....XD

自由行 提到...

襯小喇叭牛仔褲會好型!!

Betty 提到...

今日襯左窄脚牛仔裤返工.