2009年2月10日 星期二

戒急用忍

今年市道很差, 凡是都要忍耐三分, 不可以因为小小事就乱炒老板板鱿鱼, 所以挂了几幅字在房中, 以作警戒.

11 則留言:

匿名 提到...

瓶子呀,咩叫做「戒兩舌」呀?
嘩,很多都戒唔到或很難戒既!如,葷、煙、酒、暴力(嘿嘿嗰種)‧‧‧等等!

Betty 提到...

我估计「戒兩舌」是戒是非卦... 不知道有没有高人可以指点一二?

市場維京人 提到...

喺維基百科查到以下解釋:
兩舌:搬弄是非,對某人如此說,對另一人又那般說
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E4%BA%94%E6%88%92
維京人舊公司據聞成個部門二三十人家吓炒淨三個經理,兩個散仔!聽到都驚。

L L 提到...

我有啲相識過年前已經俾人炒咗喇。

哩個浪,真係非同小可!

卡臣 提到...

>>戒唔到或很難戒既!如,葷、煙、酒、暴力
==>色最難戎!

匿名 提到...

呀卡兄,
我說的暴力(嘿嘿嗰種)是猛咁趙/調教佢,逼佢叫我黃上嗰隻噃,咁算唔算係色呀,哈哈!

Betty 提到...

色戒.......

很好看...哈哈!!!

Betty 提到...

市場維京人:

多谢... 我乱估都竟然估中左,哈哈.

市場維京人 提到...

勁!
Cheers!

卡臣 提到...

匿名

咁..當然算係色!
仲係好勁個隻添!

哥斯拉 提到...

>>炒淨三個經理,兩個散仔..
如果要抄,為何一個部門要三個經理咁多?留下一個經理四個散仔就合理得多。