2009年2月15日 星期日

Protecting Civil Values From Religious Right


「維護公民社會價值,反對宗教右翼霸權」大遊行



参加游行, 纯粹觉得近日宗教人士对与家暴条例的言论, 简直是妄顾逻辑. 然而, 还有一大班信众盲从附和, 所以觉得若不走出来支持反对声音, 香港就会被这些道德塔利班骑劫.



由于没有朋友会对游行有兴趣, 所以今天做完Yoga 后, 我自己一个人去. 当我跟着游行队伍慢慢走的时候, 有一个靓女撩我讲0野.

靓女 : 「点解你来0既?

小瓶子:
「我听0左苏穎智牧师讲D 0野, 觉得实在太离谱.

靓女 : 「系呀, 立法会咨询时, 全部都系佢地嗰班人! 你系米上youtube 睇啊?

小瓶子: 「系呀!

靓女 : 「你读紧书定做紧0野啊?

小瓶子 (哗, 开心死啦, 我种有机会似系读紧书0羊???) : 「做紧野0啦! 你呢?」

靓女 : 我读紧BU Final Year. 」

小瓶子: 「读边科吖?

靓女 : 你估唔到啦, 同呢D (游行) 毫无关系. 」

小瓶子: 「甘游行同读书本来就无关系0既.

靓女 : 我读会计架!

小瓶子: 「依? 我都系会计出身哦. 我大你十年左右啦.

靓女 : 哗, 完全睇唔出哦.

小瓶子接着整个游行都保持欢乐的笑容, 没有一丝火气.

5 則留言:

Hana 提到...

小瓶子好野!

我越來越中意你啦,雖然一開始冇咁中意,遲啲寫返篇文話你知。

L L 提到...

小瓶:

我同你相同看法。

嗰班友呀,muddle 到吖!

若缺齋老人 提到...

空姐Part 2:學生! XD

匿名 提到...

瓶子呀,咁遲d如果有醫管局嘅遊行,妳又咁啱路過遊行區,會唔會又被誤認係護士呢?;)

驚鬼神

Betty 提到...

Hana,

由始致终我都中意你写D 野哦. 哈哈!!