2009年2月26日 星期四

民连三子



我本身觉得社民连讲关于民生的事情几有point, 而垃圾会选举, 也投了一票给他们. 可是, 我真的不喜欢他们将台湾议事廳的打交文化带来香港. 如果高官有任何不当的地方, 在垃圾会绝对有发言时间给他们. 即使时间不够用, 他们也有其他渠道例如网台/youtube, 要骂的话可以在尽情骂过够, 为什么偏要作出激烈的肢体动作呢? 这样很没有教养. 就算对手的论据是不对的, 也应该要尊重对方.

我觉得只有讲不出道理, 不能理性思考问题的人, 才会诉诸武力.

伸延阅读:
如何對付流氓議員

15 則留言:

kenkachemhazard 提到...

也有些情況是吃硬不吃軟的,每個朝代末年都會這樣,體制內怎說也沒用,只好帶兵自己來打個稀巴爛。

香港末代了,反動份子將會被打得落花流水,大地主與封建政府將會被批鬥,同志們起來!起來!社民連三子不過是陳獨秀而已。

L L 提到...

哈哈,哩幾條友不堪入目!

篤篤篤撐 提到...

社民連冇諗住做大黨, 佢地只係諗住每區食最激進既7-8%票,
呢場戲係做俾佢地既target audience 睇
講理性抗爭, 你睇民協搞甘幾年仲係只得一席
社民連有3席
俾著你, 你會點?

都係比例代表制惹的禍

若缺齋老人 提到...

想起聞一多「不如多扔些破銅爛鐵,爽性潑你的賸菜殘羹」!反正香港政治已腐敗得不堪入目,攪混了也沒更壞。

Betty 提到...

虽然不喜欢他们的行为, 但只要他们仍然是细党,我觉得都仍然可以投票让他们进垃圾会0既, 毕竟他们讲D 野有D都几有point 既.

By the way, 我唔系好中意黄议员, 但长毛就OK, 起码长毛把声无甘嘈. 黄嗰把声真系好鬼烦.

市場維京人 提到...

講嘢有 point 唔代表做到嘢。要做到嘢,除咗講嘢有 point 外,仲要有 strategy 令到成件事 work 先得。

以激進嘅手法表達,draw 到 attention,但於事無補。

如果投票係為咗帶一 D 唔同嘅聲音入議會,我情願唔投票或投白票,都唔會投俾一 D 做唔到嘢又喺度攪破壞嘅人。

其實唔好話政府唔容許反對嘅聲音,最反對人哋嘅聲音其實係搶人哋講稿嘅人,連俾人哋正正經經講嘢嘅機會都冇。

匿名 提到...

篤篤篤撐講得好啱架。每一個選區一定唔只7-8 % 較激進嘅選民,哩三條友只要繼續顛,繼續做好哩台戲,就會繼續獲得支持,結果屆屆當選,公帑長食長有。

遲啲仲話俾埋退休金長俸班議員,哩班友真係好過去做雞(性工作者仲有社會價值過佢地)。

性工作者會難受難堪,哩班三流演員就霸住全香港最昂貴嘅舞台,涎著臉搞破壞。屌,做幾台戲就六皮幾一個月,唔 O 過癮呀?

kenkachemhazard 提到...

市場維京人, 不說多了, 正如篤篤篤撐兄講, 你講咩理性抗爭, 咩建設性意見, 二十多年得到咩? 你投白票咪等於益左班官? 橫豎點講都於事無補, 不如大鬧一番還有價值.

樓上匿名細路, 好心留意下長毛講D英文, 都比驗尿那位try our breast強, 做戲都有功架分啦. 你唔係見識一如果位try our breast呀嗎?

匿名 提到...

屌,講英文叻大倫把人。倫敦嘅乞兒啲英文都好倫叻,香港監獄裏面啲死鬼英文分分鐘叻過曾屎權!你咪倫語言歧視la.

Betty 提到...

长毛D 学识真系几好, 如果靓仔D 就更好啦! 我系相貌歧视的....哈哈!!

kenkachemhazard 提到...

話你細路就係細路. 人鬧人你鬧人, 你出埋粗口都要蹲響電腦前面匿名, 倫敦乞兒都拎得黎做論據. 女兒家個BLOG出動陽具, 咁唔識時務, 抵你冇得賺六皮一個月.

匿名 提到...

哈哈,我賺九皮幾呀,粉腸!

Hana 提到...

市場維京人 :我哋係同路人!同校長一樣我都反對普選!作為一個台灣公民我已經試過三次公投選總統,結果有辦你哋睇,啲彎路係白行咗啦!我享有普選所以以過來人身份話唔贊成,係發自內心的感受。好多野冇得到過梗係渴望并且會將之理想化,事實係咪真係咁好呢?過來人最有資格講。

前幾日見到劉江華係社區派禮物包俾長者,60歲以上的長者要登記身份証和地址。啲婆婆話劉議員大好人年年都有野送俾啲老人,又搞好多免費活動...

嗯,下一界選舉結果可想而知。

kenkachemhazard 提到...

Hana姐,唔明你講咩有辦你睇。我覺得蹣跚學步係好難睇,但每一步我見到都拍晒手掌,就係因為人係會進步既,社會都係。

仲有上面個細路真係又開口中,賺咁多錢都仲要匿名係咪冇用?定係你果九皮野根本唔見得光,學hana姐咁食碗翅都唔得?

Hana 提到...

車,你見到咁係拍晒手掌啦,俾着我都會,旁觀遮嘛!但如果跌到周身損哂面目非嘅係你自己,咁你總笑唔笑得出呢?我就拍唔到手掌啦!簡直係欲哭無淚添吖!

(小瓶子,或者你可以將哩度的留言貼返落正文度,等多啲人討論下。講粗口果啲就唔好啦!我哋都係斯文人嘛,雖則可能內裡係敗類。:)