2009年2月19日 星期四

病向浅中医


介绍了许多熟与不熟的朋友, 去看我一直在看的中医师, 不过大部分都无法坚持长期食中药(6个月 - 3年不等) 而选择放弃.

个人来讲, 要吃两年药, 现在已经吃了一年零四个月, 头四个月每天两包, 后来某段日子也是每天两包, 最少也是每天一包, 中间不曾间断.

除此而外, 是绝对戒口, 只吃饭, 菜, 瓜, 猪肉, 蒸鱼, 戒 寿司, 鸡, 牛, 鸭, 鹅, 羊, 海鲜, 煎炸物, 鲁水物, 辛辣物, 朱古力, 雪糕, 气水, 咖啡.

为什么可以如此坚持? 因为我觉得 「信者得救」, 「相信的人是有福的」. 如果我是宗教狂热分子, 相信我会比许多人都激进, 可幸的我不是. 我不相信神可以打救我, 但按照医生的吩咐吃药及保持生活的纪律, 就绝对是对我的病情有帮助.

很多人看到我现在的模样, 都无法想象一年前的我是怎样的样子: 整块面布满一个个
血洞, 上眼皮和下眼皮烂掉粘在一起, 眼球及头皮发炎, 颈上生了一个大肿瘤, 整个脖子的皮肤都烂掉了, 身体其他皮肤也有溃烂的地方.

刚吃药的时候, 反应很大, 不断呕及泻, 再加上如此恐怖的外表(其实是更怕细菌感染), 我差不多两个月没法上班.

就是因为我经历了大家难以想象的患病之路, 所以更希望我认识的人可以免除掉这种痛苦. 有些朋友与我病症初期的样子是差不多, 我希望你们能听我劝告, 病向浅中医.

28 則留言:

xiao zhu 提到...

如果你需要長期連續服用中藥,穩陣起見,我建議你定期去檢查一下肝功能。

Betty 提到...

中医一开始已经叫我检查肝功能, 可幸没有大事. 定期检查身体, 也是好的.

然而, 我不相信吃这中医师的药, 会对我的肝造成损害, 反而, 在看他以前, 我看了无数西医, 长期吃了不少西药, 相信毒素积聚无法排解,才引致这个病的爆发.

聶秀康 提到...

我也曾服中藥醫懼冷症,差不多一年,很有效,服用中藥是要無比耐性堅持...
很有興趣知妳中醫名字地址,可傳給我嗎?

mac1005hotmail.com

Betty 提到...

有兴趣人士, 请按这条link:

http://ustbettylam.blogspot.com/2008/11/blog-post_10.html

陳大文部落 提到...

我想問,你身邊是否也有不少朋友同樣有嚴重的血毒?

性別是否女孩子佔多數?

而你的病會否一停了中藥便會複發?

Betty 提到...

有一男两女是皮肤有问题, 另有几嗰女仔是其他问题.

嗰男仔情况最严重, 好似烧焦了甘... 令我想起粟一烧的广告: "就此烧焦!"

我嗰病如果停左药, 又乱甘食野, 毒素又积积埋埋, 就有可能会复发啦. 毕竟, 呢D系体质的问题. 而且, 现代人生活压力甘大, 空气污染又严重, 又时不时食埋D 苏旦红, 孔雀石绿, 三聚氫鞍, 特侖蘇....etc, 多多少少嗰身体都有D 问题呱!

所以好多病人, 好多时好番晒, 都不会完全停晒D药. 就好似介绍我去嗰女人甘, 她可能两个月会看一次, 拿十包药, 时不时饮下当排毒保健.

当然, 荫谋论者会觉得, 呢个医生系米坤水? 我都系嗰句咯: "信者得救".

Betty 提到...

虽然我放弃了许多美食, 但凡事从好处看. 如无意外, 今个夏天, 我又可以重新再穿上久违了的 Bikini 哦! (前提是先要努力修腰.)

陳大文部落 提到...

你也無須對我的發問存在陰謀論,我發問的原因,是我也認識有女孩子同樣有類似『血毒』的情況,而且不止一個,情況都相類似。

情況未必如你的嚴重,但也絕不輕。

男仔方面我不太清楚,身邊沒有男性朋友有此情況,無乜興趣探討。

我不覺得是因為吃了 [ 苏旦红, 孔雀石绿, 三聚氫鞍, 特侖蘇 ]有直接關系,因為這麼多人吃,但不見得會有這類嚴重的血毒。

我認識一位女性友人,臉上差不多如爛面,但她的母親是給她吃很多補品養顏,例如燕窩、魚翅之類。但她仍不斷皮膚發炎,而且越來越勁,我當然不會反駁人家買補品啦。

而另一位女性友人,長期貧血,皮膚極差,極瘦、寒背,但她的母親,也是成斤成斤地買『花膠』給阿女進補,而且要早晚吃、無間斷地吃。早上阿女要阿媽磨『苦瓜汁』當早餐,說每天都『天然排毒、降火』云云......

當然,我也不會反駁人家的『排毒理論』啦。

但問題係,在街上看見無數女性新移民,真係無幾多個有嚴重血毒皮膚問題,而我相信她們也沒多少錢去吃中式補品。

這就引起我的好奇。

Betty 提到...

某D 人阴谋论不是你, 而是其他不信的朋友, 讲给太多人我的 "见证", 不过好多朋友, 就算亲眼看见我的变化嗰D, 都竟然唔信.

>>>但她的母親是給她吃很多補品養顏,例如燕窩、魚翅之類。

>>>成斤成斤地買『花膠』給阿女進補.

你快D 叫嗰朋友停止...食呢D野死多两钱重. 呢个系我医生同我讲0既.

好多人, 是虚不受补, 越补越死得快. 虽然, in my case, 我无食过什么补品.

Betty 提到...

其实只要一日三餐, 有鱼有猪肉, 再加上吃多点菜和生果, 多做运动就OK 啦, 不需补品. 呢个都系医生讲0既.

Betty 提到...

>>>我不覺得是因為吃了 [ 苏旦红, 孔雀石绿, 三聚氫鞍, 特侖蘇 ]有直接關系,因為這麼多人吃,但不見得會有這類嚴重的血毒。

呢个又要番去体质的问题. 有D 人体质好, 又烟又酒都无问题. 飞鱼够吃大麻啦, 一样拿八面金牌.

始终, 出问题的是少数体质差的人, 否则全人类死Q晒啦, 中国也不会有十三亿人口.哈哈!!

嗰医生曾经同我讲过, 女人比较多机会出现血毒呢嗰病症. 主要原因系女性比较多 hormones, 免疫系统好复杂, 所以嗰D 麻烦野比较多. 男人多数去睇佢都系撞伤扭伤.

陳大文部落 提到...

其實呢,雖然我無乜特別病痛,亦無乜睇過中醫,但中醫範圍內,我係好 buy:

跌跌跌跌跌 打打打打打!

真係好駛得,幾下手勢見效,無後患,正!

----

至於我認識的那兩位女....士,我當然唔敢出聲啦,近期我都少接觸佢地,因為人地阿媽話要為阿女進補,人地買,我出咩聲吖。


我覺得最大問題呢,係『只著重花膠』與及『只著重進補』,大佬駛唔駛朝朝早飲苦瓜汁呢( 好寒涼...),都無其他營養,淨係花膠,真係食到個人都膠硬化啦。

佢真係日日食花膠喎,每朝早只飲苦瓜汁,痴線.....我好佩服佢咁好毅力。

佢得果八十幾磅,飯又只食細半碗,佢阿媽又唔會煮肉,話驚阿女變肥婆(其實有時會煮,但煮得好核突),邊有營養? <---謎 ~

佢個女連胸都無,駛驚肥?

另一個呢,臉上有暗瘡,好心佢洗下面啦,時時刻刻『撻』一舊粉底上面,又撻得核突過人,『純白色』呀師傅....

你知唔知咩係『日本能劇』?就係咁喇,死未。

一有暗瘡,又用手去『bit爆佢』,啲血呢,流下流下,又撻多啲粉上去,好驚呀 ~~~~~

你可唔可以想象,白色粉底底下,會有淡紅色『血痕』 <---鬼片一樣,驚凜!


PS : 以上兩個,分別是廿七歲和卅一歲,唔係好細個的。

Betty 提到...

八十幾磅? 几高吖?

>>>佢個女連胸都無 ...
虽然我系112 磅 - 118 磅, 但都系无胸...pat pat 就成35-36寸, 我都好想有胸啊, 肥极都去不到嗰胸到, 我都好无奈. 现在成日问阿妈, 做乜细个唔比木瓜奶我饮?

>>>臉上有暗瘡
如果她平时吃好多零食,甘饮几多苦瓜汁都无用. 而且,花膠唔系人人都可以食, 要看体质. 最好都系搵中医开药调理啦.

如果块面D 暗瘡起因是身体内部毒素, 而不是受外部刺激引起的敏感, 就洗面/针清都无用, 因为清理左表面上嗰D, 里面又会不停地飙新的毒仓出来. 呢种情况, 就一定要看中医啦.

Betty 提到...

>>>因為人地阿媽話要為阿女進補,人地買,我出咩聲吖。

>>> 你可唔可以想象,白色粉底底下,會有淡紅色『血痕』 <---鬼片一樣,驚凜!

虽然我呢番说话, 包括BLOG文及留言内所有言论, 都曾经向某位烂面的朋友提及, 不过始终她都是不愿意去看医生, 仍然用厚粉加concealer来企图遮掩脸上的粒粒.....我想讲的是, 其实是遮掩唔到, 而且几恐怖的.

匿名 提到...

很難想像你一年半前的景況, 看你慶生吃蛋糕的相片又明艷照人喎, 堅持得有價值呀!

SR

陳大文部落 提到...

果位阿女,廿七歲,五呎二吋高左右,八十幾磅,總之身型係....『男...童』咁囉,真係無胸,佢已經用左胸墊,但在屋企,無用胸墊,總之係『零胸』。

果個阿女平日無乜零食,事實上係無乜幾何食嘢。我覺得佢營養不良喇。


Bottle 你無胸??????? <---咁謙?@@"~

唔係呱,其實唔駛話大胸,但你好明顯適中㗎喎,差唔多啦,OK fine喎,型態都幾好 (我係從攝影學...術角度講嘅 )

從你生日食蛋糕幅相,我覺得你而家都 ok 係時候著得泳裝喇,你塊面無乜問題,而且睇得出你身型已經達到『纖細修長型』,屬於 S-BODY ,得㗎喇。

啲輪廓出番嚟喇,信我。無呃你。


呢呢呢,嗱嗱嗱,咪係囉,人地阿媽買花膠,下話,如果我多事好言相勸,人地都唔會聽啦,費事又被人引伸『啲男人因為唔捨得買俾女人食,咪話唔好囉,超!』

仲有『bit 暗瘡』果位女士,人地話『我班同事(女仔)個個都係咁 bit爆啦,佢地話好 work㗎!』這樣的。

咁,理佢咁多做乜吖。


真係唔好多事的....<---我話我咋下 ~

imak 提到...

小瓶...
sounds like 佢很強醫皮膚? how about others (身體虛弱)? 中藥是要煲果種, or 開藥粉? 一星期睇一次得嘛?

聶秀康 提到...

拿妳醫師資料,是因為我的朋友面是無問題但頸以下尤其胸前與大腿有好像蛛蛛網的微絲血管展現像雲石花紋又有粒粒,痕又會流血醫生說壞血又中藥又浸身有時還要上藥膏包保鮮紙睡...真好慘,我巳forward妳醫師地址給她,希望幫到她,謝謝!

聶秀康 提到...

我反而有好跌打骨醫推介!

若缺齋老人 提到...

瓶子兄是了不起:不少人有病時甚至不肯面對、諱疾忌醫令問題加深!

Betty 提到...

imak,

呢嗰中医我有见佢医过一个中风病人. 嗰病人同我讲, 说他在西医医了四年, 都不能够动, 但看了这中医半年, 就行得番啦.

有人cancer 在西医嗰度医番好之后, 来搵嗰中医调理番身体.

好多女人经痛会搵佢.

至于他其他方面的能耐, 我就唔太清楚啦.

imak 提到...

thanks thanks! 敢中藥是要煲果種, or 開藥粉呢? 要煲既話我攪唔掂架喎.............

Betty 提到...

imak,

Oh, 要煲哦, 嗰中医话出面嗰D开药粉的效果无甘好哦.

Betty 提到...

通常第一次看, 他会给4-6包药, 喝完之后再看. 他会慢慢调整.

到稳定的时候, 就会给8-10包药, 甘即是不需要看得太密啦.

由于嗰医生是不收疹金, 只收药费, 所以看得频密与否, 比的钱都是一样的.

Betty 提到...

呀, 种有, 如果你觉得明火煲太辛苦, 可以去裕华/watson's (我嗰个系watson's买, 现在不知道有无) 买个电子煲, 五碗水煲到一碗, 大概需要一小时. 到差不多时候它会 beep beep 声, 甘样就不用睇火啦, 好方便的.

市場維京人 提到...

孤陋寡聞,都係第一次知道有呢種叫血毒嘅皮膚病。想像都覺得辛苦。Take care la, 得閒做多 D 運動啦!

imak 提到...

小瓶... thank you thank you!!!! 必要時都要去探下, 我身體好差架!

Betty 提到...

甘真系要调理下啦.