2009年2月25日 星期三

坏爱情


朋友困于自制笼牢而不能走出去. 经历孽缘的人, 很多时候都像手脚被绑, 全身动弹不得, 明明看着有人拿着刀冲过来要杀你, 还是只能坐以待毙.

你的朋友, 站在高处看得清清楚楚, 其实你的身上没有任何枷锁, 不断向你高呼: 「跑哦, 快跑啊!」但看到你只懂得默默流泪而毫无动静, 不停跺脚替你着急.

小瓶子虽然爱哭, 但诚心忠告各位年过三十的女士, 不要再哭了. 眼泪不能换来爱人的怜悯, 只会使人讨厌, 而且还会加速眼纹(!!!!!)的出现.

13 則留言:

若缺齋老人 提到...

下...瓶子兄都會哭既咩? o.O?

Betty 提到...

每个人都有脆弱的时候啦.

Hana 提到...

我很喜歡哭的,哭是一種渲瀉,流眼淚也可以排毒,哭不一定為了男人哦。

(哈哈,又係老小平安加朵花)

Betty 提到...

Hana,

你得天独厚, 无眼纹无所谓啦...

匿名 提到...

一聽到眼紋...即刻收聲!

** 飛雪素素 ** 提到...

通常我喊嘅時候會一邊喊一邊洗面,沖走淚水,盡量唔好傷到D皮膚,同埋唔好卒面...

L L 提到...

喂,又做乜鬼?

Betty 提到...

由于流泪会令眼部流失许多水份, 所以哭完最紧要补水, 搽多D 眼霜有帮助. 同埋千万不要不停用tissue 擦眼, 最多系印走D 泪水好啦, 否则会好容易有眼纹.

匿名 提到...

如果有一天,你的心不會再感動

如果有一天,你不再有眼淚

你真的該想一想,你是不是已經僵硬了?

Betty 提到...

的确这两年没有怎样哭过,病到最辛苦的时候, 反而哭不出来, 相信是步入僵硬的症兆. 哈哈!!!

匿名 提到...

Hi~

好好笑...最尾講中女人的心聲....一諗起眼紋...真係唔敢再喊了~

不過...喊完...雙眼皮會深 D 呀~ 果然真係有辣有唔辣~ XDDD

Betty 提到...

really? 唔怪得我有双眼皮啦.

** 飛雪素素 ** 提到...

It reminds me of this song -

http://www.youtube.com/watch?v=u2qF-xo93BI