2009年2月11日 星期三

Valentine Kiss


I don't know how much excitement that the Valentine Day will bring to normal people, but I am sure the approaching of this day does drive someone crazy.

Today, when I was walking towards the TST MTR station, a handsome foreigner talked to me.

Handsome Guy (smile): "Can you give me your name?"

Little Bottle (OK, this guy is handsome and it is no harm to give him my name): "Betty"

Handsome Guy: "Is Hang Seng Bank down stairs?"

Little Bottle : "Yup, down stairs and go straight"

Handsome Guy: "Can you walk along with me?"

Little Bottle : "Um........I have to meet my friends"

Handsome Guy: "Oh, you have a date to your friend"

Little Bottle : "Yup."

Handsome Guy: "Can you give me a Valentine Kiss?"

Little Bottle (too shock to response) : ".............."

Handsome Guy: "Do you know what's a Valentine Kiss? Could I show you?"

Little Bottle : "Oh, no...."

14 則留言:

匿名 提到...

我懷疑如果是貌似華裔樣子的會否先被兜巴升,再加鐘心口。

卡臣 提到...

咁好艷福?

Betty 提到...

I don't have race discrimination. In whatever race, I take it as compliment, as long as the guy doesn't take the action without my consent.

匿名 提到...

咁激?? 算唔算艷遇??

匿名 提到...

我...俾鬼丙就有份!! :(

imak 提到...

唔係咁正下馬?
不過九龍灣果d質素, 唔好話valentine kiss, 連問路都想兜巴星佢!!!

imak 提到...

sorry...唔記得講我在九龍灣工作!

雪山飛狐 提到...

Valentine kiss? 我又要.

匿名 提到...

呢個鬼佬已經好cheap喎,將蘭桂芳叫免費雞果套嘢拎嚟周街搵女,咁不如喺街搵條鬼妹要 valentine kiss 唔知得唔得呢?

匿名 提到...

7:35匿名,
>>搵條鬼妹...
我大半生在外地,亦未夠薑做哩啲野,或聽聞外國興哩種錫錫既。
可能隻鬼在香港住得太久,習慣了蘭桂芳的叫免費雞果套,以為全香港嘅女人都係 LKF 咁殘賤囉!

Betty 提到...

我都觉得好LKF, 当时系中午十二点几哦! 日光日白, 周围又甘多人, 甘都要 valentine kiss...真系好大胆.

IMAK:

哈, 如果唔靓仔,就唔话佢知我嗰名啦, 好明显, 我有"样"discrimination.

九龍灣嗰度甘差?

市場維京人 提到...

茫茫人海個個都唔搵係要搵你嚟個 Valentine Kiss,而你又覺得佢係 handsome guy,好明顯呢 D 做叫緣份啦!
:P

Betty 提到...

可惜, 就比我一个"NO", 就无左啦....

失去了一次扩阔 dating「国际视野」的机会添!!!

C+ 提到...

耶~~ 我又要Valentine Kiss 啊!