2009年2月4日 星期三

与鞋匠的对话


买了新高跟鞋, 交给鞋匠加防滑垫. 年青的鞋匠熟练地处理他的工作, 口也没有闲下, 与我攀谈起来.

鞋匠: 「靓女 (对一至八十岁的女人都合适的称呼), 新年去边度玩吖?」
小瓶子:
「无哦, 留港消费吖嘛! 你呢?」
鞋匠: 「去左澳门几日, 嗰度好有新年气氛.」
小瓶子: 澳门有乜特别野玩吖?
鞋匠: 「烧炮仗, 放烟花, 香港都无得玩呢D 0野啦.」

接着聊了一些别的东西.
鞋匠见到我用陈大文推介的爽健鞋垫. 开始了另一话题.

鞋匠: 「呢隻鞋垫好用吖, 你识买哦.」
小瓶子: 朋友介绍的嘛.
鞋匠: 「不过你买嗰码太细啦, 可以买大D 然后自己 cut 番细佢, 最重要系要配合鞋型, 完全fit 晒无空位就最舒服, 呢嗰鞋垫唔怕买多几个.」
小瓶子: 哦, 买大一个码我唔识剪.」
鞋匠: (示范如何剪)得啦, 你唔识剪我请你吃饭教你剪.
小瓶子: (flirting 的经验不足, 不知道如何应对)「.............
鞋匠: 不过我请你食饭, 你请我檸檬0架啦, 哈哈.

接着, 叉开了话题, 讲了如何保养皮鞋的知识. 临走前,
鞋匠作出最后一击.
鞋匠: 记得囖齐野啦, 啊, 唔系, 你囖漏野等我追你九跳街先.
小瓶子: (仍然因为flirting 的经验不足, 不知道如何应对)「........
鞋匠: 多谢光临, 下次再来啦.
小瓶子:
「唔该晒啦, bye bye.」

11 則留言:

匿名 提到...

嘩!! 好明顯呀!!! ~~

Betty 提到...

flirting......

I am not able to provide clever answers to these kind of questions and make others laugh.

Flirting skill is too limited.

L L 提到...

哈哈,風吹一陣,盪一陣,都係情趣黎架!

哥斯拉 提到...

咁容易就有仔追,真係少了一棵樹,還有大片森林在前任選!

blog內的圖片特多,在google image search找的嗎?

Betty 提到...

李小龍:

那些图片是用 google search 找出来的, 因为我喜欢每篇 post 都有一幅或以上的图片作陪儭.

那位鞋匠是开玩笑啦, share 出来大家笑完就算, 不必当真. 哈哈!!!

匿名 提到...

我覺得佢笑住講, 等食檸檬時無咁瘀!!

Betty 提到...

其实我觉得, 嗰嗰OL 走去整鞋, 佢都系甘样讲. 哈哈...

陳大文部落 提到...

不如咁啦,橫惦都係...

我反而好想知,鞋匠話請你食飯教你剪鞋墊,而你一秒鐘之內答:

『喂!好喎,係咪先!?早講吖 ~~~ 唔好講咁多,寫低電話先唔該!』


....佢會點呢...@@"~

Betty 提到...

我就系唔够胆甘讲吖嘛...

若缺齋老人 提到...

騙人!係人都知會計女仔多人追!

Betty 提到...

完全唔觉...