2009年2月8日 星期日

拾回来的家具



这些家具统统都是七年前刚买楼时家父拾回来凑合着用的, 结果无穿无烂就一直用到现在.

曾经搞 gag 问家父: 会不会我也是拾回来的呢?

神经病!」家父回答.

8 則留言:

卡臣 提到...

真係靚喎!

若缺齋老人 提到...

小瓶子都有得執? XD

以前帝國都有一個節目,真係可以在垃圾站解決衣食問題!

陳大文部落 提到...

你個實木櫃幾靚喎!

果張『食飯檯』,我諗起 banking customers service,同客人傾財務安排果隻 feel。

呢批嘢拾得過呀!

( 弊傢伙,我認同拾嘢番嚟用,咁好難做高級文化 blogger 喇...)

若缺齋老人 提到...

哈哈,我反而諗起好多鬼故都係用"拾來的傢俱"開始!

L L 提到...

老兄:

咪嚇小瓶喇,佢細胆架!

小瓶,嗰啲係故仔啫,我都專用舊嘢!

Betty 提到...

有鬼的话....学我嗰friend 话斎, 请赐鬼佬一个, 扩阔dating 方面的「国际视野」.

L L 提到...

唓,要鬼唔要人!

Betty 提到...

无法啦, 可以三个月学好外语嘛, 哈哈哈!!!