2009年2月22日 星期日

与老人的对话


(多谢老人帮手找到原图. )

今日老人send了一条link 给我, 说金融海啸下, 英国出了一隻18英镑的钻石(仿钻石?) 订婚/结婚介子. 问我有何感想. 我看了图片, 觉得款式还蛮不错的.

小瓶子: 「隻介子几好吖!」

老人: 「你知道背后的意义吗?」

小瓶子: 「?」

老人: 「D 男人买D 甘既介子, 你地都唔会要啦!」

讲真, 我小瓶子岂是低俗肤浅, 空无大志, 目光浅窄之辈. 区区一卡两卡的钻介怎会放在眼内? 更何况, 钻石与水晶在我眼中都差不多, 何必在这方面大洒金钱?

小瓶子: 「如果嗰男仔送我一两座半山豪宅, 结婚介子HK$200有什么所谓?」 (凡事要懂得分轻重嘛!!!)

老人: 「XD」

11 則留言:

匿名 提到...

真係真係好老實講,鑽石介指,如果閣下真係無乜好多『隆重場合』、『 Ball 場太太團』、『達官貴人才俊大集會』的話,有幾何會戴吖。

返工戴?

落街買麵包時戴?

迫地鐵時戴?

訓覺戴?

有幾何戴呢,而且,鑽石,講得衰啲,一係就真係名貴、貴嘢、有份量;否則的話,細細粒又手工麻麻果啲,買就貴,但放出去唔價錢。

.....

匿名 提到...

純屬個人意見﹐把它看做裝飾物都唔錯呀。

imak 提到...

我對鑽石是零反應的! 等於紅酒, 有d人話幾好幾好要儲要收藏, 但對我而言是零慾望的! 我想一切都在於個人價值觀.

Betty 提到...

裝飾物可以买水晶, 平十几二十倍吖嘛.

Betty 提到...

>>> CTM Co.Ltd ( H.K )

呢嗰名都几搞野...

同意你讲法.

Betty 提到...

imak:

其实我好中意戴手飾,但我喜欢浮夸的设计, 戴一粒蚊型钻飾, 我宁愿戴一大抽朱儿绳.

L L 提到...

>>送我一两座半山豪宅, 结婚介子HK$200

沒可能喇。200万就會!

匿名 提到...

莫非 用的是人造鑽石?

隨著技術發展,人造鑽石越來越難跟天然鑽石區分開來了

所以鑽石越來越不會保值@@

若缺齋老人 提到...

jean兄:鑽石resell機會極低,價值亦如新車落地會在幾年內急跌(好多珠寶店會有所謂一年內足價回收,不過一年後...),所謂保值只是市場宣傳手段。

** 飛雪素素 ** 提到...

如果買到一兩座半山豪宅,就唔會冇錢買真鑽石戒指啦.
連真鑽石都買唔起嘅就乜豪宅都唔駛諗啦. =)

Betty 提到...

>>一兩座半山豪宅

是说笑而已... 一兩座时下最流行嗰D偽豪宅, 例如海啸之后跌价超过一半, 现在正好趁低吸纳嗰D, 都无所谓... 哈哈...