2009年2月14日 星期六

無厘頭


今日我继续去上《清茶淺爵》 爵士樂導賞課程 . 这次设备比上次改善了, 不用19" LCD monitor, 改用 projector 播放 VCD及 powerpoint, 大家都可以看清楚教授示范的例子了.

上课前, 有段小插曲. 先交代我今天的打扮: 素颜, 带黑边幼框茶色眼镜, 穿T -shirt 牛仔裤波鞋. 由于迟睡早起的关系, 看上去比丧尸好不了多少.

然而, 场内有一位工作人员, 竟然问了一条本年度我听过最九唔搭八, 無厘頭到匪夷所思的问题. 相信如果我不开估, 没有人有可能估中的. 那条问题就是..................

「你是否空姐?

我连忙否认. 究竟我身上那处地方, 可以令人联想起空姐呢?

14 則留言:

匿名 提到...

可能就是夠丧尸,才有這誤會!

若缺齋老人 提到...

身高?

匿名 提到...

氣質??

匿名 提到...

這頂高帽, 戴到人心花怒放
(笑)

小瓶子給搭訕的機率都蠻高的, 恭喜恭喜

陳大文部落 提到...

唔係好明,首先這個課程又 projector 又 powerpoint ,我還以為是上『MBA』或『Modern Economics』大學課,原來是『教你聽 Jazz』,此其一。

又唔係好明,點解無厘頭問你是否空姐,點解又唔問你是否女警或女律師,而是一定要問『你係咪空姐』?所有女人都要聯想去空姐,真係唔明。

還有,是空姐又如何?有茶點招待?不是空姐又如何呢?叫你走?

其實不如你答:『 Yes !我係空姐!』我反而想知會點。

或者你答:『 Sorry 我做消防嘅』,又睇下會點。

好迷離。

陳大文部落 提到...

係喎,小瓶子的『另類搭訕』率真係幾高,之前有條鬼佬當街當眾哄你 valentines kiss ( 可能要伸晒脷--倪震果隻 ),仲要係借問路就想錫錫;而家又問你是否空姐,真係好奇遇囉。

好特別。

Betty 提到...

鬼佬甘撩法三十年来第一次, 完全比唔到反应.

至于呢次, 问我嗰个工作人员系女仔来架, 唔好想左其他野...

我好奇怪甘答:「下? 我唔系哦, 乜有空姐会来吗? 」

跟住嗰工作人员好尴尬地话系, 但我都觉得好疑惑, 因为之后来嗰D女人唔似会系空姐咯.

Betty 提到...

点解教听 Jazz 要有projector 呢? 因为嗰教授会播VCD. 他说初初听Jazz 的人, 最好有影像的配合,可以看到演奏者表演时候的表情, 可以强化印象.

有些音乐 terms, 例如 tempo, pitch, swing... 这些字的意思, 他会用powerpoint present.

他是从 Jazz 的起初发源, 历史演变, 不同时期Jazz 的特色, 不同musicians 的故事去讲, 用 powerpoint 去辅助, 会对一些完全不懂的人有些帮助.

匿名 提到...

係唔係因為你幫手擔擔抬抬去set up,搞到她以為你係有空姐ge職業病呀﹖

Betty 提到...

无吖... 我一入去, 就坐低...

詩白爾 提到...

因為個樣夠殘...

匿名 提到...

你好
我係澳洲讀書。平時打工都有1年幾啦。但係我發現現在的老細經常摸我,以前就係只手,現在就...今日仲俾其他員工見到!我幾contarst仲有2周。我現在真係唔知道點去上班。我好驚啊........

sorry...借你地方來發泄.

Betty 提到...

不能去告他吗?

匿名 提到...

I think that sexual harassment it's NEVER taken seriously when it is being done to the oversea students but if it's being done to other girls it's made a huge deal because the local or westerners always say "I can sue you."
Anyway after two weeks I will be free.
Thank you!