2009年2月5日 星期四

Facebook

以前觉得facebook 的版面不好用, 所以虽然开了A/C, 但甚少 login. 但最近发现朋友们都从 facebook 里面得知其他人的资讯, 有些话题都是围绕着facebook 的近照, 再不用 facebook, 会与现实生活中的朋友们脱节. 因此, 开始用 facebook 了.

潮流的大势, 很难抗拒.

16 則留言:

哥斯拉 提到...

Facebook 奇怪的設計,可看到一大批朋友的朋友,好像金魚缸!

Betty 提到...

虽然facebook 很奇怪, 但真的很成功. 三十岁以下不用 facebook 的人, 暂时我还未找到.

自由行 提到...

facebook 有時透明度太高呀! 我試過俾同事add左我d朋友, 攪到幾廿個人問我佢係乜水!

Betty 提到...

哦....... 但不是只批准去add 那些认识的朋友吗?

Betty 提到...

自由行:

by the way, how to add you in facebook?

卡臣 提到...

好呀!可以聯誼一吓

篤篤篤撐 提到...

我又要學用fb

匿名 提到...

三十岁以下不用 facebook 的人, 暂时我还未找到.

<- Me!!! ;-) :-P

Hana 提到...

好明顯我30+了。

facebook其實好危險,我唔用反而多咗同朋友的接触,因為個個都來八俾我聽,FB啲野。呵呵呵

Betty 提到...

我就系因为无用, 连朋友同男朋友分0左手都唔知, 种懵性性走去问人几时结婚.

Unknown 提到...

Facebook 係一個好好既工具

若缺齋老人 提到...

Hana大姐:小弟一把年紀都有用喎!

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

你三十岁就话自己一把年纪. 而且你facebook 都无相, 真系无意思.

自由行 提到...

我見到你呀! 我add 你呀!!

Betty 提到...

自由行:

种未见到你ADD我?

匿名 提到...

小瓶子, Hana & others,

Facebook是一個工具,就像刀或剪刀。如果使用不小心,就會傷害,但你可以停止使用刀或剪刀?

順便說一下, Facebook有一些嚴重錯誤的服務條款,但Facebook的創始人Mark正被迫修正。