2008年12月3日 星期三

与售货员的对话



金融海啸杀到埋身, 好多衫都大减价, 而且有价讲, 所以上星期去0左shopping. 同店员一番唇枪舌剑之后, 买0左件衫. 跟住, 大家就就0爹下D 无谓0野.

店员:「啊, 小姐, 架下好少人好似你0甘, 用嗰0甘细0既手袋啦波.
小瓶子:
「系0羊?
店员: 「系呀, 我见D 小姐们一个二个细细粒, 拎嗰成个人0甘大0既手袋, 你0甘高大反而拎嗰0甘细0既袋.
小瓶子: 「我呢挺人中意带领潮流嘛, 甘先叫 In. 你睇住来, 好快就无人拎嗰D 大袋, 除了去倒垃圾之外. 哈哈.」
店员: 「系呀, 嗰D 小姐来到我度都急急放低嗰袋, 因为实在太重啦, 拎住行街, 孭到肩膀痛, 所以趁试衫个个都放低个袋唔想再 拎.

14 則留言:

匿名 提到...

我而家返工用大袋, 乜都丟晒入去, 唔駛執~

Betty 提到...

其实写呢篇野的同时, 也想起陈大文的
《揹袋語錄2008》
.

近日,香港地最新潮流,是全城熱賣一種超巨大型揹袋,其大的程度,以一般香港女性身型來說,袋的體積幾乎佔身體達四份一,很巨型。寫這篇文章的時候是 2008 年 4 月1日,不知以後還有什麼隨身帶的物品會以大取勝?今時今日,手提電話已從以往愈細愈人人愛,轉為現在越巨型越多功能便愈值錢。新款手提電話功能超卓、3 G 、高解象鏡頭、自拍短片、各種彷電腦功能、還差點欠了防色狼的高壓電擊、或國防專用導彈發射裝置,正如隨身揹袋,原意是便攜日常小物件,但現在已變成出街有如返鄉下一樣,只欠了隨身被舖,隨時遠行。


揹袋係:


1. 唔知點解,隨身物由少量為主變為而家愈多愈好既。

2. 唔知點解,身邊有個袋,好似男人有春袋一樣重要既。

3. 又唔知點解,女人揹個大袋,緊要過自己有無走光既。

4. 好明顯,揹袋至目前為止,仍然係身份象徵之一。

5. 又好明顯,揹個袋出街,係心理上得到安全感重要原素之一。

6. 更加明顯,今時今日無個袋傍身,緊要過無帶錢咁既。

7. 非常明顯,一卡傍身已經過時,要一袋傍身至世界通行既。

8. 好奇怪,揹個大袋入舖頭,無乜人以為你想偷嘢既 。

9. 又好奇怪,無個袋揹住入舖頭,反而店員會認為你心懷不軌既。

10. 開始懷疑,揹咁大個袋,個袋會唔會拗出蟲蟲自己都唔知呢?

11. 開始懷疑,其實有無咁多嘢真係要帶出街既。

12. 女仔個袋,連 500 ML 蒸餾水都有,係咪要嚟幫男友 ( 救火 ) ?

13. 女仔個袋有幾十種護膚品乜乜物物,隨時可以當擺街邊檔套現既。

14. 有 d 男仔好鍾意幫女仔拎手袋,而家愈來愈辛苦喇。

15. 某程度上,女仔袋咁大,都可以當係保護自己個胸既盾牌。

16. 又某程度上,遲 d 可能要紅白藍返鄉下袋至出得街既。

17. 如果無錢買個 L.V 做招牌,買個巨袋頂住先啦。

18. 如果已經有個 L.V,可能都要整多個大袋,用嚟袋住個 L.V。

19. 以前 d 人戴金撈表示晒碼頭,而家係靠個大袋既。

20. 可能有朝一日,黑社會晒冷會變成晒袋既。

21. 又可能會有一日,以貌取人會變成以袋取人既。

22. 袋愈大愈好,正如第三世界地區人人要有 L.V 同樣道理。

23. 咁大個袋,分分鍾連個 BB 都可以袋埋,好方便既。

24. 無謂笑大陸厘返鄉下,因為香港人可能更似港燦出城。

25. 唔好奇怪,咁大個袋出街,一樣照問人要膠袋既。

26. 好彩香港唔可以買真槍,否則咁大個袋起碼袋十幾枝槍既。

27. 某程度上,揹個大袋都算係另類個人空間嚟既。

28. 又好大程度上,個大袋已經係自己另類地盤嚟既。

29. 可能有朝一日,唔係揹袋,而係人人要用手拉唊至合格既。

30. 更有可能,有朝一日出街同搬屋無乜分別既。

31. 直頭有可能,情侶有兩個大袋,方便遮住嚟…攪嘢既。

32. 揹個袋愈大,唔代表你口袋有錢既。


陳大文 作品

Betty 提到...

唔知点解, 陈大文D语录睇完再睇都甘好笑0既.

自由行 提到...

呵呵...我個所謂大袋, 只係用黎裝A4 size 既note返學 + 飯盒, 如果搭地鐵左一袋加一袋好唔方便, 所以先要揹大袋, 我用o個個, 絕對裝唔落一個bb.
嘩....你指o個d, 重到擔泥咁, 咪攪.

自由行 提到...

>陈大文D语录睇完再睇都甘好笑0既.

仲好鬼入肉添!

Betty 提到...

自由行:

你都讲得0岩. 我都系带饭, 种加埋生果盒, 所以嗰袋装不入(就算装得入我怕D 汁泻出来) 所以我都要另外拎多个环保袋, 有时侯真系几唔方便架. 你可以一袋搞掂晒当然好啦.

匿名 提到...

有生果盒添...好幸福呀!! ^^

聶秀康 提到...

我吾算大隻所以太大的手袋吾係咁岩我!又怕D袋太重,太大個logo似活動廣告牌,太四四方方太硬淨會刮親我,太浮誇,一大串掛飾,都係我的大忌,但普通小職員如我,都要帶錢包,散子包內藏8達通,小化裝包包(hand cream,lip stick,brown pencil...),小file folder,moible nec超薄機,d camera,luncheon box sometime,books...!放得晒咁多野個袋吾會細得去邊,所以又會+多個環保袋...女人,煩呀!
家下D男士人人一個backpack日日返工如露營.有些還會掛個或多個小布偶.
反而最想知點解金寶湯,每次去褔記陪食都要扐住個萬萬聲ga包包,佢吾須要呢D包包來彰顯地位啦!反正人盡皆知佢係流生的生產助手,而且每次都是上車落車,乾嗎還要扐手袋咁麻煩,每次見到這景象都好靈異啊!聰明的瓶瓶可給我答案嗎? 愚昧人3耳拜上.

聶秀康 提到...

圖片的包包是妳新買的?

Betty 提到...

圖片的包包是上网找的图片, 我觉得嗰包包几靚.

Betty 提到...

其实我觉得金寶湯用几十万的一个袋, 同我地普通市民用几百蚊一个袋无分别, 反正佢地洗几百万相等与我地洗几百蚊. 所以我不觉得佢拎嗰袋系标榜身份.

我觉得其实系娱乐记者特别中意影佢地D袋, 然后标榜价钱点贵点贵, 制造新闻only.

聶秀康 提到...

收到!瓶仔.
或者我個問題愚蠢左D,應該係都係上車落車,洗鬼扐手袋咩!!!

Betty 提到...

3 ear,

我又不同意你讲法哦.
假设, 用最大的幻想, 我成为了阔太, 甘我去吃饭都不会两手 fing fing. 我都需要一个袋(无论是100万一个XX 或100蚊的YY) 去装我的手提电话/银包(内有身份证/cash/ credit card)/ 纸巾/手霜/润唇膏/牙线/卫生巾, etc.

由于我不化装, 所以已经比其他女仔拎少0左好多野啦,但其实都种有好多野要拎0既.

聶秀康 提到...

可能我冇闊太的氣質所以吾中意扐咁7多野!唉!都話我冇貴氣架啦,幾粗老...妳會原諒我的吧?瓶仔...